Geir-Tore Aunmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det var en av Rørosfly's skolefly, en American Cougar GA-7 som buklandet i går ettermiddag (LN-AEV). Kan leses her Det ble heldigvis ingen personskader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er ikke dette tatt opp i en tråd fra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Er ujje dette tatt opp i en tråd fra før? Etter et raskt søk på forumet, så tror jeg ikke det. Det er diskutert på andre forum vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Joda, det er tatt opp før. Men ikke med detaljer om hvilket fly det var også videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Stusser litt på at det iflg. artikkelen ikke vil være en sak for Havarikommisjonen dette, selv om det heldigvis gikk veldig bra med flygeren her. Kan det være fordi årsaken i dette tilfellet er helt soleklar, f.eks. at han/hun rett å slett glemte å ta ut hjula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Merkelig at både elev og instruktør skulle glemme av det da, men det kan jo skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Avisene har ikke klart å få med seg så mye i denne saken. Leste for eksempel i Arbeidets rett: "Etter det vi klarte å bringe på det rene torsdag ettermiddag har selskapet aldri tidligere hatt noen uhell", men LN-ABJ, selskapets Piper Seneca har kjørt av rullebanen på Rakkestad. Det fant jeg tilfeldig vis ut når jeg søkte på LN-ABJ på google! Rart avisen ikke klarte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.