Gå til innhold

Ryanair fra Torp til Barcelona


Raymond Bergseng

Anbefalte innlegg

Ryanair fra Torp til Barcelona

 

- Den nye ruten til Barcelona gjør det mulig for nordmenn å besøke en av Europas mest spennende destinasjoner, til en brøkdel av hva man må betale hvis man flyr med Sterling og SAS Braathens, sier Farren.

 

...Men med en sikkerhet som kan få hvem som helst til å få hjerte i halsen, var det ikke sånn? ""

 

Sikkert bra for dem som bor nær torp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig med enda en rute fra Torp. Barcelona er jo en flott by da, så denne vil bli populær tror jeg. ""

 

...Men med en sikkerhet som kan få hvem som helst til å få hjerte i halsen, var det ikke sånn? ""

 

De har nå ila. 21 år på vingene klart å frakte over 157 millioner passasjerer uten én eneste alvorlig ulykke som har rammet crew eller passasjerer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa jeg dette med et glimt i øyet, da, men henviste til oppslag som dette, dette og ikke minst dokumentarer med liknende innhold. De er vel også det flyselskapet i Norge som flest ganger har vært i konflikt med forbrukerrådet, vil jeg tru. Kan forøvrig si meg enig med Lars sin uttalelse. Når Ryanair oppererer slik som de ofte har gjort, ifølge media, blir det en prinsippsak å velge et annet selskap dersom det er mulig ""

 

Men for all del, det er positivt at de flyr her i landet, siden det skaper konkurranse ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man leser artiklene, så er det først og fremst enkeltpersoner som har et anstrengt forhold til Ryanair som mener noe om selve flysikkerheten, mens representant for luftfartsmyndighetene (den irske luftfartsinspektøren) sier at Ryanair ikke utmerker seg noe mer negativt enn andre selskaper. Og som inspektøren også er inne på i den to år gamle artikkelen, så har Ryanair en svært moderne flyflåte.

 

Derimot ser det ut til at behandlingen av de ansatte og prinsipper for ansattes rettigheter kan være et svakt punkt hos Ryanair. Det er bra at det blir satt søkelys på det, og jeg har all respekt for dem som velger vekk selskapet på grunn av det.

Men når det gjelder flysikkerheten ser det altså ut til at selskapet ikke kommer så gærent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...