Petter Kverneng Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 jeg skal ta meg en tur med airbus a380 idag. men hvilket flyselskap er det som bruker a380? svar så fort som mulig så jeg kan komme meg opp i lufta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ingen som bruker den enda? Air Franche skal vertfall ha den når den kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Schmidt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Der er ikke noget selskab der har Airbus A380 endnu, men Singapore Airlines bliver de første. L Schmidt www.vhf-info.net/2lsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 oh. der fikk jeg to forskjellige svar:O da bruker jeg Singapore Airlines når jeg skal fly VATSIM da:) Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Schmidt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Dette skulle dokumentere hvad jeg skriver: http://www.a380.singaporeair.com/a380.html Hilsen L Schmidt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Og på Airbus sin egen webside står det: Singapore Airlines the first carrier to introduce the A380 in revenue service at the end of 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 hva er btw callsingnet og 3 bokstavs koden til Singapore Airlines? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Callsign: Singapore ICAO koden: SIA IATA koden: SQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan noen forklare meg om ICAO og IATA. Hva brukes de til osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ICAO brukes av flyver og tårnpersonell. IATA brukes av dem som selger billetter. Kort fortalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Finnes det en liste over disse kodene til alle flyselskap? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 http://www.airlinecodes.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Så enkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Lurt om du skriver at du skal fly i FS da, jeg begynte å tro du var gal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.