Gå til innhold

Mytravel DK 5635


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Du hadde ikke lyst til å være litt mer spesifik enn "egypt"? "" hehe

 

Vel, jeg bare søkte på egypt den 2 november, og fikk opp A321 - OY-VKA, og jeg er ganske sikker på at det er en A321, Lars "" Tok meg tid til å sende mail til ving, har ikke så mye bedre å gjøre i dag ""

 

EDIT: De regnet med det, men en A321 er det uansett ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres meget rart ut at de allerede har satt opp en spesifik maskin allerede nå. Dette blir nemmelig bestemt siste dagene før avreise, og å si at det er OY-VKA som skal fly kan bli forandret 50 ganger før den dato du skal fly. Still spørsmålet dagen før, så får du sikkert riktig svar.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OY-VKA er den som gikk av banen på Torp det

 

Takk for tipset Tom Arne, men flyredd er jeg ikke. Bare ikke si det til kjerringa...

 

Gled deg til å sitte trangt i mange timer

 

hehe vi må kjøre fra sunnmøre klokken 1600 1 november for å være på gardermoen 0400 for så å vente til 0700 da flyet går.. Tror jeg kommer til å sove trangt Christian..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tom,vil bare informere deg om at vi har satt opp OY VKB til og fly HRG den 02 nov.

321 DK5635 OSL 0615 HRG 1145 OY-VKB

321 DK5636 HRG 1305 OSL 1845 OY-VKB

Tidene her er GMT tider,legg til 1 time for lokaltid i Norge.

Det er OY VKB som skal fly samme tur den 09Nov og den 16Nov så vet du det.Dette ifølge vår rotasjonsplan for A321.

Håper du får en fin tur og en god ferie.

Jan B. """"

 

PS. OY VKA skal fly ARN LPA BJL med retur den dagen.Og Truls, vi setter opp våre fly for rotasjoner lang tid i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tom,vil bare informere deg om at vi har satt opp OY VKB til og fly HRG den 02 nov.

321 DK5635 OSL 0615 HRG 1145 OY-VKB

321 DK5636 HRG 1305 OSL 1845 OY-VKB

Tidene her er GMT tider,legg til 1 time for lokaltid i Norge.

Det er OY VKB som skal fly samme tur den 09Nov og den 16Nov så vet du det.Dette ifølge vår rotasjonsplan for A321.

Håper du får en fin tur og en god ferie.

Jan B.

 

PS. OY VKA skal fly ARN LPA BJL med retur den dagen.Og Truls, vi setter opp våre fly for rotasjoner lang tid i forveien.

 

Tusen takk, Jan

 

Er ARN LPA BJL hele flight plan ???? Har du den til en god venn ? hint hint.

 

Har bare et problem med dette.. På min billett står det

 

DK 5636 HRG - OSL 9 November avreise 1505 og jeg skjønte det nå ha ha ... legg til 2 timer ja så klart...

 

Vel da var det bare flight plan, for du fikser vel ikke seter også vel.. Har betalt sete plass, men når jeg gikk inn på mytravel mine sider så fant jeg ikke hvilket fly jeg skulle ha og dermed ikke kunne bestille sete...

 

Min rute hadde blitt

 

ENGM OSLOB UL727 PENOR UN133 LENOV UL619 KARIL UN127 NEPOT UL602 NERDI UL867 SOMOV UL606 ADORU UG80 EKI UL854 KULAR UT39 TOMBI UA16 MAROS UG18 APLON UG183 PASOS UL550 NWB R650 SHM DCT HEGN

 

Takker for all info folk har gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...