Gå til innhold

Aberdeen Dyce [EGPD]


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Jeg var sist i Aberdeen i 2003. Det er fult mulig å stå på taket av terminalen (var i allefall sist)med god utsikt over flyplassen. Ellers så jeg en vei i nordenden av banen når vi landet der. så det må jo være mulig å stå der.

 

Det jeg husker av fly var stortsett British Airways (bombe... "") og endel lokale selskaper. Det er også mye helikopter trafikk på ABZ. Se om det står noe mer på hjemmesiden til flyplassen. Link på www.baa.co.uk

 

God tur til Scotland og husk ikke dra uten å sjekke ut whisky'en ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Aberdeen iår og ifjor, men stort sett kun bort og snudd (dvs fylt fuel og flydd tilbake med en gang). Det er faktisk endel trafikk der borte, men jeg ser ikke for meg den flyplassen som særlig spottervennlig (og det er vel overhengende fare for at engelske flyplasser generelt er lite spottervennlige akuratt nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen uker siden jeg var der nå, men i perioder pendler jeg til Aberdeen...Skal se om jeg får ta bilder neste gang....

 

Aberdeen Dyce kommer langt ned på listen over mine favoritt flyplasser. Masete,ofte teknisk svikt på bagasjebåndene, lange køer,dårlig service på personell, eticket hva er det??

 

Det som er derimot bra er Baren.. Gjett hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten spotterpark der, men gjerde var i veien for min del. Er endel helikoptere, BMI og BA 320. Gå ut av terminalen, og mot venstre for å komme dit. Var noen gamle maskiner som sto parkert der også...

 

Hvis du skal mot helikopter terminalene (2 stk) må du gå til høyre når du kommer ut fra treminalen.. Der vil du ha relativt god utsikt til det meste av helikopter trafikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...