Christian Sager Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei sveis. Finnes det en person inne på dette forumet som har vert i Aberdeen i den senere tid? Gjerne en person som vet hvordan det ser ut på flyplassen der, om det er mulig å ta litt bilder eller ikke. Hvordan er trafikk mengden der borte? Hadde satt pris på litt Info hvis noen hadde der ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg var sist i Aberdeen i 2003. Det er fult mulig å stå på taket av terminalen (var i allefall sist)med god utsikt over flyplassen. Ellers så jeg en vei i nordenden av banen når vi landet der. så det må jo være mulig å stå der. Det jeg husker av fly var stortsett British Airways (bombe... ) og endel lokale selskaper. Det er også mye helikopter trafikk på ABZ. Se om det står noe mer på hjemmesiden til flyplassen. Link på www.baa.co.uk God tur til Scotland og husk ikke dra uten å sjekke ut whisky'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Etter alt action i England siste tiden så er det kanskje mulighet for noen stygge blikk ifra security også. Isåfall får du be dem smile til kameramannen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har vært i Aberdeen iår og ifjor, men stort sett kun bort og snudd (dvs fylt fuel og flydd tilbake med en gang). Det er faktisk endel trafikk der borte, men jeg ser ikke for meg den flyplassen som særlig spottervennlig (og det er vel overhengende fare for at engelske flyplasser generelt er lite spottervennlige akuratt nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det må da være en del trafikk der? Widerøe har tross alt tre direkte-ruter dit fra Bergen hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Var en liten spotterpark der, men gjerde var i veien for min del. Er endel helikoptere, BMI og BA 320. Gå ut av terminalen, og mot venstre for å komme dit. Var noen gamle maskiner som sto parkert der også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen uker siden jeg var der nå, men i perioder pendler jeg til Aberdeen...Skal se om jeg får ta bilder neste gang.... Aberdeen Dyce kommer langt ned på listen over mine favoritt flyplasser. Masete,ofte teknisk svikt på bagasjebåndene, lange køer,dårlig service på personell, eticket hva er det?? Det som er derimot bra er Baren.. Gjett hvorfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Var en liten spotterpark der, men gjerde var i veien for min del. Er endel helikoptere, BMI og BA 320. Gå ut av terminalen, og mot venstre for å komme dit. Var noen gamle maskiner som sto parkert der også... Hvis du skal mot helikopter terminalene (2 stk) må du gå til høyre når du kommer ut fra treminalen.. Der vil du ha relativt god utsikt til det meste av helikopter trafikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Flyglobespan flyr jo også til Aberdeen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.