Daniel Larsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som blir med ikvled? prøve og staffe ENBR eller ENZV? med mange sektorer oppe? Jeg kan ta APP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Da må du booke vet du GM er nå fullbooka for kvelden (ENOS,APP,TWR, og forhåpentligvis GND) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 jeg kan ta DEL! EDIT: det er en som har bokka TWR og GND! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jeg kan ta DEL! EDIT: det er en som har bokka TWR og GND! Hva med å fortsatt prøve å staffe noe på vestlandet. - Kommer ikke til å bli så stor trafikk at DEL er nødvendig på ENGM. Med god dekning på ENGM og ENBR/ENZV kunne det blitt bra trafikk mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jeg kan ta DEL! EDIT: det er en som har bokka TWR og GND! Ja, Christian reserverte GND for Petter. DEL er IMO ikke nødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 DEL er IMO ikke nødvendig Skal vi vedde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 masse fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Værnes har bare en svenske akkuratt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Detta her går så det suser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 VBX161 B-763 BIKF-ENGM ETA GM 22:03 ,hadde vært hyggelig om dere holder koken til da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kan nesten garantere deg ATC når du kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg tok feil ang DEL Med opp til 10 fly på bakken var det nødvendig gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tror dere at dere overlever til etter 12? Kommer selv med 767 rett etter 12.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Callsign only betyr forøvrig at dere kun skal kontakte neste ATC med deres callsign og ikke hele regla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Takk for en flott kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tror dere at dere overlever til etter 12? Kommer selv med 767 rett etter 12.. Nå logger vi nok av alle sammen God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg er online som approach en stund til fra nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mycket trevligt initiativ! Jag hade fullt upp som ESOS. Boka bara på vår hemsida nästa gång precis som ni gjorde denna gång så kommer det många piloter. Jag ska försöka ordna ESOS och EKDK kommer förhoppningsvis upp också. Mycket kul med sådana här mini-events. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.