Gå til innhold

Spottetreff på Værnes!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte da vi kunne få til et spottetreff på Værnes fredagen eller lørdagen! Det hadde vært trivelig og møttes og prata litt og tatt bilder "" Personlig så har jeg mest lyst til å dra på fredag da det kommer en A330-200 fra NovAir i 1700 tiden!

 

Denne fuglen drar igjen i 2000 tiden og det passer jo fint for et lite treff! Vi kan gjerne ta det tidligere på dagen for de som vil det! Dette er bare et lite forslag som jeg legger ut for å høre interessen for å få til et sånt treff!

 

HINT: Det blir sikkert mulighet for grilling(?) "" Vet ikke om det er lov da men, vi får vel spørre!

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte da vi kunne få til et spottetreff på Værnes fredagen eller lørdagen! Det hadde vært trivelig og møttes og prata litt og tatt bilder Personlig så har jeg mest lyst til å dra på fredag da det kommer en A330-200 fra NovAir i 1700 tiden!

 

Denne fuglen drar igjen i 2000 tiden og det passer jo fint for et lite treff! Vi kan gjerne ta det tidligere på dagen for de som vil det! Dette er bare et lite forslag som jeg legger ut for å høre interessen for å få til et sånt treff!

---------------------------------------------

 

Litt morsomt. Da jeg var på Værnes i går med CoastAir og skulle reise hjemover, måtte vi gå ut til flyet selv. Da jeg gikk ut, ble A330-200 taxet ut på rullebanen bare 40-50 meter unna meg. Så det var en ganske interessant opplevelse å stå på samme rullebane - noe dere andre på dette forumet neppe kommer til å gå gjøre =P

 

Flyet kjørte ikke ut på vanlig måte slik som små 737-ere gjør, men den ble tauet nesten helt frem til rullebanestart uten at motorene var i gang, så flyet var i praksis avslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å følg den rosa streken for å finne den grønne prikken det!

Når du går langs E6 under rullebanen og taxebanen følger du bare gangstien til togstasjonen på flyplassen.

Når du kommer dit går du ned på perrongen, og går i rettning togtunellen. Når du nesten kommer helt til åpningen går du opp den bratte bakken på din høyre side.

 

God tur!

 

[image]http://home.no/icskaug/spott.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...