Sindre Solem Ertsaas Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei! Jeg tenkte da vi kunne få til et spottetreff på Værnes fredagen eller lørdagen! Det hadde vært trivelig og møttes og prata litt og tatt bilder Personlig så har jeg mest lyst til å dra på fredag da det kommer en A330-200 fra NovAir i 1700 tiden! Denne fuglen drar igjen i 2000 tiden og det passer jo fint for et lite treff! Vi kan gjerne ta det tidligere på dagen for de som vil det! Dette er bare et lite forslag som jeg legger ut for å høre interessen for å få til et sånt treff! HINT: Det blir sikkert mulighet for grilling(?) Vet ikke om det er lov da men, vi får vel spørre! Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Njesj.. Grilling trengs jo ikke. Godt mulig jeg kan bli med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg kan gjerne komme komme! Grilling, joa, men vetshe om det er helt lov? Kan vel lett ta fyr i det(kansje tørre) gresset oppå der. Kansje ha en engangsgrill på plattformen til togstasjonen(rett nedenfor spotteplassen, på steinene der) hadde funka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hmm kansje jge også kommer det spørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 , reiser i morgen. Får kose dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Mulig jeg kommer ned til breikroppen kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nei du må komme føør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Ja skal vi se.... Hvem er det som kommer i morgen? Tror vi dropper den grillinga Tror ikke det blir så veldig mange som kommer! Skriv her den som kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja skal vi se.... Hvem er det som kommer i morgen? Tror vi dropper den grillinga Tror ikke det blir så veldig mange som kommer! Skriv her den som kommer! Jeg blir der fra 5 til fattern kommer fra kr.sand i 9 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg og Marius Helstad setter oss på toget fra Trondheim S kl. 0910, og blir vel en god stund. Du kommer vel, Martin i kveld. Ingen fler som jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kom dit Mandag kl. 09.15. Da lander jeg med CoastAir fra Molde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Blir du med ut å spotter etterpå da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg skal jobbe i Trondheim, så jeg får dessverre ikke gjort det. Men sitt der kl. 23.00. Da lander resten av reisefølget mitt fra Oslo... De lander med en Boeing 737-800 maskin iflg. Checkmytrip.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Eikeland Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg tenkte da vi kunne få til et spottetreff på Værnes fredagen eller lørdagen! Det hadde vært trivelig og møttes og prata litt og tatt bilder Personlig så har jeg mest lyst til å dra på fredag da det kommer en A330-200 fra NovAir i 1700 tiden! Denne fuglen drar igjen i 2000 tiden og det passer jo fint for et lite treff! Vi kan gjerne ta det tidligere på dagen for de som vil det! Dette er bare et lite forslag som jeg legger ut for å høre interessen for å få til et sånt treff! --------------------------------------------- Litt morsomt. Da jeg var på Værnes i går med CoastAir og skulle reise hjemover, måtte vi gå ut til flyet selv. Da jeg gikk ut, ble A330-200 taxet ut på rullebanen bare 40-50 meter unna meg. Så det var en ganske interessant opplevelse å stå på samme rullebane - noe dere andre på dette forumet neppe kommer til å gå gjøre =P Flyet kjørte ikke ut på vanlig måte slik som små 737-ere gjør, men den ble tauet nesten helt frem til rullebanestart uten at motorene var i gang, så flyet var i praksis avslått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Mener du i dag eller neste uke ? I dag er det Lerkendal så det blir nok uaktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ståle.. Denne posten er "gammel" Spotter"treffet" har vært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Anders Eikeland: 05.08.06 11:53 Gammel ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Anders Eikeland: 05.08.06 11:53 Gammel ?? Han quota bare innlegget til Sindre.. Han skriver ingen ting om at han vil ha spottertreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Å ja.. Husk UBBCoden neste gang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Som den flytullingen jeg er, kunne jeg ikke la dette tilbudet gå fra meg. Så jeg har kjøpt meg hus, omtrent oppå værnes. Så, enkelt spørsmål, hvor går jeg for å spotte ? [image]http://tommyi.tihlde.org/images/hjem.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Bare å følg den rosa streken for å finne den grønne prikken det! Når du går langs E6 under rullebanen og taxebanen følger du bare gangstien til togstasjonen på flyplassen. Når du kommer dit går du ned på perrongen, og går i rettning togtunellen. Når du nesten kommer helt til åpningen går du opp den bratte bakken på din høyre side. God tur! [image]http://home.no/icskaug/spott.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takker og bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Altså når du kommer til Værnes går du ned på togstasjonen og helt til du kommer til tunnellen. Så går du opp bakken og du er fremme! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Altså når du kommer til Værnes går du ned på togstasjonen og helt til du kommer til tunnellen. Så går du opp bakken og du er fremme! Lykke til Jepp, det enkle er ofte det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.