Stig Harald Ådland Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tror ikke dette har vært nevnt her tidligere. Ihvertfall kom det som en overraskelse på meg da jeg ved en tilfeldighet fikk øye på en annonse for det i dagens avis. Det arrangeres flystevne på Os - Vaksinen flystripe lørdag 8. juli med statisk utsilling av fly fra kl 11 og flyshow fra kl 13. Stevnet har en hjemmeside på http://flydag.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Yep, regner med å være der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, vi må vel trille opp og se om det blir noe mer stas enn i fjor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hadde sikkert tatt turen om jeg bodde på vestlandet, men det er liksom ikke nok til å lure meg over fra østlandet. Men dere får ha en god dag dere som skal dit, og ta noen bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har sommerjobb på Starmoen for tiden, og i går var Anders "Kniven" Lundberg innom med wildcaten sin! Han tok en spektakulær take-off og en rå lowpass før han satte nesa mot Bergen Dere som skal til Os kan glede dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.