Dag Johansen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg tar ferie fra helgen, og mens jeg er borte vil vi ikke kunne sende ut ordrer fra WebShoppen vår. Dette vil si at dersom du vil ha noe levert før ferien må du legge inn en ordre senest Fredag 23. Juni. Ordrer som kommer inn mens jeg er på ferie vil sendes ut Fredag 15. Juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Lurer på om jeg skal bestille den Frankfurten, mange som anbefaler den. Men det jeg egentlig skulle si var god ferie Hvor skal du hen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Frankfurt kan anbefales ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 For å si det enkelt, begge de MEGA airport pakkene kan anbefales på det varmeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Men det jeg egentlig skulle si var god ferie Hvor skal du hen da? Jeg fant noen billige billetter til Miami i vår og fant ut at vi hadde mye mer å oppleve i Florida - Så turen går fra det alt for kalde nord til det veldig varme Florida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Å, jeg misunner deg Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Dag: Hvor i Miami skal du ? Reiser bortover i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg kjører til Orlando hvor jeg har leid et hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ha en velfortjent ferie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg fant noen billige billetter til Miami i vår og fant ut at vi hadde mye mer å oppleve i Florida - Så turen går fra det alt for kalde nord til det veldig varme Florida. God tur! Ta noen bilder og legg ut her på forumet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 God Tur... Ha ferie nå da og ikke tenk fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 God Tur... og ikke tenk fly DET var vel å dra det litt langt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skal man på ferie så skal man på ferie.. Spørsmålet er om han klarer det da. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.