Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet fra avinor sine sider:

Oslo Bergen CCA008 15:00 16:20 ingen info

ICAO koden til Air China er CCA. Står ikke noen avgang videre foreløpig, men det kommer nok. Siden er vel ikke helt oppdatert siden dette er for imorgen. Lurer bare på om noen vet hvilket fly som skal komme.

Forøvrig kommer det masse charterfly til Flesland imorgen. Godbiter som MyTravel, Lufthansa, Pegasus, Air Europe, Air China og AIr Mediterranee.

Hvis noen har mulighet til å komme seg opp på Flesland for å spotte og knipse disse fuglene ville det vært fantastisk. Jeg må dessverre på jobb, men skulle dratt ut hadde det ikke vært for det. BTW: Noen som vet hviløke flytyper disse charterflyene er?

Skrevet

Mytravel kommer vel med A320 eller 321, Lufthansa kommer nok med enten RJ85 eller CRJ 100/200/700. Mediterranee er vel A321 om jeg ikke bommer.

Spanair sin flight i dag var visst forresten med A310 etter det jeg har lest på andre forum. Selvfølgelig måtte jeg være på jobb! ""

Skrevet

Spanair med A310?, høres merkelig ut. Dette er ihvertfall ikke noe de har i flåten, muligens et fly som er leaset? (har allikevel vanskelig for å tro, at de leaser en A310)

Spanair sin flåte i dag, består utelukkende av A320/A321, MD-80 (i flere forskjellige versjoner), og B717.

Skrevet

Kan ivertfall si at på toget til Voss i dag var det stappfullt med kinesere! De var visst på "Norway in a nutshell" reise ""

Noen av dem spillte kort med et Air China B747 på forrsiden.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...