Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg kommer oppover til Værnes i helga. Jeg og Martin F. skal spotte litt. Gert Barring og Sindre Solem kommer kanskje. Noen flere trøndere som har ork og tid til å komme bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Vi får sje om æ kanskje kjæm en tur da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Bare fjærn den "kanskjen" på meg Er ganske sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Må få lov å si at det er meldt ELENDIG vær så ha på godt med klær. Hvis noen er i tvil hvor vi møtes: Gå ned på togstasjonen og gå bort til tunellen, da finner du oss garantert(hvis vi har kommet da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Eller så kan vi jo sette et tidpunkt eller noe ved ankomst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Desverre, kommer ikke før søndag SKal til bergen, fly hjem på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Kan vel ta bort den kanskjen fra meg også, med mindre det blåser nordavind fra alle kanter den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nytt værvarsel for Lørdag: overskyet, men pent vær. Temperaturer opp mot 10 grader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Lørdag: overskyet, men pent vær ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Lørdag: overskyet, men pent vær ? Altså det regner ikke.. da mener jeg været er pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har aldri skjønt værmeldingene Noen ganger, har de bilde med sol, skyer og regn samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg kommer om det ikke regner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er da ganske sikker på at jeg kommer. Etter å ha sett at det er meldt "bra" vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ingen flere som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S. Soland Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har aldri skjønt værmeldingene Noen ganger, har de bilde med sol, skyer og regn samtidig TV2 burde gitt ut værdata i METAR-form! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Sindre Lillemo: Nå kan du angre deg nå. Det kom ikke en eneste regndråpe og vi fikk både besøke tårnet og omvisning på flyplassen i brannbil Bilder fra dagen kommer i Screenshot forumet om kort tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Sindre Lillemo: Nå kan du angre deg nå. Det kom ikke en eneste regndråpe og vi fikk både besøke tårnet og omvisning på flyplassen i brannbil Hadde sikkert vært morsomt å slått lag med der, men akkurat i dag passet det temmelig dårlig ettersom det var ingen som kunne kjøre meg. Det eneste alternativet hadde vært tilsammen 5 timer i buss og 3 timer til rådighet på Værnes før bussen hadde gått tilbake igjen... Vi får ta det igjen senere en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.