Åge Storli Berg Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vet at dette har blitt tatt opp før, men det ble ikke no mer av: Hva er et treff, på peppes ellernosånn for oss fra Trondheim? Jeg melder meg frivillig til å IKKE arrangere, for er vel litt ung til sånt enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Milovic Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Blir med hvis det blir noe av Noen som holder på med PPL ved VFK i Trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan jo dra på en felles spottetur eller noe sånt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hadde vært kult ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Er med jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hadde vært saker med et aldri så lite LAN da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hadde vært artig med lan i gamle tårnet på Værnes.. Det står jo tomt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Når det samme er oppe, så kan jeg spørre om det er interesse for FS-treff, og evt FS-lan i Bergen? Jeg kan godt arrangere hvis det er interesse for det! --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Når det samme er oppe, så kan jeg spørre om det er interesse for FS-treff, og evt FS-lan i Bergen? Jeg kan godt arrangere hvis det er interesse for det! Kan ikke du komme hit og arrangere da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Stiller meg positivt til dette, så lenge det kommer flere på min alder eller 20+.. Hadde du spurt for 1 mnd siden hadde jeg blitt med, men nå har jeg nok med å arrangere treff for gutta og jentene i flyklubben. Blir gjerne med på spotting og evt. peppes, men LAN er ikke min ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg stiller gjerne opp, og ja, jeg er over 20 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg stiller gjerne opp, og ja, jeg er over 20 også Flott! Da kommer jeg, men hvem arrangere dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som blir med på å spotte nå i helga? Jeg kommer oppoper nå i helga, så det hadde vært kult å møte flest mulig simmere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg stiller gjerne opp, og ja, jeg er over 20 også Flott! Da kommer jeg, men hvem arrangere dette? Jeg vil helst ikke Og jeg er 20-! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.