Pål Næss Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 http://www.realaero.com/news/news.htm (Etter adressen å dømme, er dette en nyhetsside, så om ikke lenge kan det hende at siden har flyttet på seg, men da er det vel bare å lete vha menyen...) Må ha vært litt av et syn fra bakken, en "Messerschmitt" med en Mustang på halen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Trist at det ikke var noen bilder av de to sammen... Men, syns det var litt teit at de malte den i tyske farger, såvidt jeg forstår er dette en HA-1112 som ble bygget på lisens i Spania etter den andre verdenskrig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg var også av den oppfatning, men det kan ses på flere måter. Sikkert mere populært å booke den på div. displays i de fargene noe som er med på å holde den i lufta. I tillegg kan det vel hende at dette er en av de maskinene som bel brukt under filmingen av Battle of Britain. I såfall er det jo autentisk filmbemalning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 De valgte da i alle fall historisk korrekthet fremfor politisk korrekthet og malte hakekorset på halen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Fint fly, men jeg tror det er som Fredrik sier. En Spanskbygget "Pelikan". Ser i alle fall ut slik på det voldsomme underbittet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det har ikke noe med tro å gjøre. At det er en spanskbygd Buchón er det ingen som tviler på. Jeg trodde forøvrig buchón var en type due Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Helt korrekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Fint fly, men jeg tror det er som Fredrik sier. En Spanskbygget "Pelikan". Ser i alle fall ut slik på det voldsomme underbittet. Ja, og hvem har sagt noe annet? Både "bf 109" og "Messerschmitt" har stått i anførselstegn av en grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Selvfølgelig er det derfor du setter det i anførselstegn. Det tenkte jeg ikke over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.