Gå til innhold

virtualnorwegianairforce


Tron Kittelsen

Anbefalte innlegg

Takker, ikke alltid at forsvaret er kjappe nei he he

 

nei det skal gudene vite.Jeg sendte forespørsel om navnene på orionene de hadde da jeg holdt på med og lage texturer av de norske orion flyene,for ett par år siden,og jeg har ennå ikke fått noe svar verken positivt eller negativt.Fint hvis dere komer igang med dette foresten.militæret er jo også en del av lufttrafikken i norge så hadde jo vært flott om den og ble representert med virtuelle flyøvelser. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen få ting..

 

Navnet på domenet, ville det ikke vært bedre med noe slikt som feks. vrnoaf.com (virtual norwegian air force)?

Får en følelse av (ikke vondt ment på noen måte) at sidene driftes av noen som bare er opptatt av å få igang noe her, men med mangel på å få opp og igang systemer/systemene som er nødvendig for at et VA skal fungere.

(Ref. til websiden hvor man sender en mail med personlig info osv.. for å melde seg inn..)

 

Imo. hadde det vært utrolig fint hvis det hadde blitt laget en skikkelig webside, med skikkelig informasjon, og et tips, ikke start med "vervingen" før hele greia er oppe og går med fungerende "chain of command"..

 

En ting, hvem scripter websidene/systemene på www.virtualnorwegianairforce.com? Sier bare at det finnes andre måter enn åpenrom for å få teksten plassert på midten av siden... (ref. kildekoden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, nope skal forsøke og få dette til og bli seriøst ja, men forkortninger som kan være i nærheten av dette fikk jeg beskjed om var opptatte domener derfor ble det altså dette, og det er noe vi bare må bære over med. og ser heller ikke helt viktigheten rundt om adressen er lang eller kort bortsett fra at det ville vært enklere med kort, men sorry det ble nå sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Domenet vrnoaf.com er ledig? (.net også)

- Domenet virtual-luftforsvaret.com er ledig? (.net også)

- Domenet virtual-rnoaf.com er ledig? (.net også)

 

... kanskje sjekke litt bedre neste gang da ""

 

Du og dine får ha lykke til ""

 

Nå er tanken her og starte opp noe nytt og fikk beskjed om at de var opptatte, samtidig er ikke dette noe og diskutere. adressen er nå som den er og ferdig med det.

syntes det er litt irriterende at når man skal forsøke og starte opp noe som etter planen skal bli seriøst så skal det altså slaktes før det er startet, ærlig talt før dere fyrer løs så vent og se ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tanken her og starte opp noe nytt og fikk beskjed om at de var opptatte, samtidig er ikke dette noe og diskutere. adressen er nå som den er og ferdig med det.

syntes det er litt irriterende at når man skal forsøke og starte opp noe som etter planen skal bli seriøst så skal det altså slaktes før det er startet, ærlig talt før dere fyrer løs så vent og se

 

Moralen er å ikke snakke for mye om prosjekter som dette før man har noe håndfast å vise til...

Et prosjekt som dette er relativt stort og omfattende, og om dere ikke har mer klart enn det som ligger på http://www.virtualnorwegianairforce.com/, så ville jeg nok anbefalt dere å vente litt...men, men, gjort er gjort, og dere får ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det blir teit av deg å kritisere alle andre for å kritisere nettsiden når selv Freewebs kan komme med finere design enn det der ""

Hvis du ikke tåler kritikk, så hvorfor publisere det da? Se på den siden du linker til, synes du det er bra?

 

Jeg bare spør jeg, min mening er ennå ikke offentliggjort ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke har mer og vise til sier du, det du ser er en liten infoside, selve siden har du ikke sett, og vi har nok mer en du tror. syntes dere kan drøye denne diskusjonen til dere ser det ferdige resultatt før dere roper for høyt her

 

Er jo nettopp det jeg sier, dere burde drøye med å reklamere med noe som dette før dere har et ferdig system oppe og går.

Har du\\dere et fungerende databasesystem som er oppe og går f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kritiserer ingen folk har rett til og si hva de mener men dette blir litt drøyt, bedre desig sier du, hallo sier igjen det du ser på den siden nå er ikke det som vil komme opp som ferdig resultat. denne diskusjonen syntes jeg er tåpelig, sier igjen vent og se, og alle må mene det de vil.

jeg er ferdig med diskusjonen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt for drøyt å få kritikk fordi du offentliggjør et prosjekt med en nettside som ser ut som den er brukt to minutter på å lage? Med et varemerke jeg tviler på dere har rett til å bruke i tillegg?

 

Nok en gang, tåler du ikke kritikk, så er ikke www.flightsim.no stedet for deg ""

 

Men for all del, honnør for at dere tar initiativet og forsøker å få dette opp, for det trengs, selv om det er to forskjellige grupper som jobber med samme prosjekt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he klarer ikke å la det ligge enda, jo da er åpen for ris og ros her men tror det er bedre og vente til den riktige siden er lagt ut, ja ikke brukt lang tid på den som ligger der nå men den skal jo også vekk når det andre er klart. ja var nok også dumt av meg og annonsere adressen før det var klart sorry for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...