Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sjekk dette, men siden er under konstruksjon http://www.virtualnorwegianairforce.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Slik hadde vi planlagt å lage siden: [image]http://home.no.net/eandrel/vrnoaf.jpg[/image] Har laget siden også, men den er egentlig ikke offentliggjort EDIT: Må bare preisere at denne siden og temet bak innkludert undertegnende ikke har noe med virtualnorwegianairfoce.com å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 ok men har lenge ventet på noe slikt og ikke funnet det , så når er vi igang også må jo du bare gjøre hva du vil :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Men for et sidenavn. Hadde ikke nowva eller nafva eller en forkortelse vært bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 noen sitter på de adressene men bruker de tydeligvis ikke så da får man jo bare gjøre det beste ut av det, og helt ærlig så ser jeg ikke problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å drive med vrnoaf, har bare laget sidene. Trenger fortsatt databasesystem. Hvis du har et domenenavn er vi jo et skritt nærmere. Må bare vite hva resten av teamet mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 er jo ikke meningen og trampe noen på tærne her, men det har vært et savn og derfor er vi igang med dette. men om flere vil være med er det bare og sende en mail så tar vi en prat :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er bare positivt at du engasjerer deg Vi hadde noe på gang, men fikk aldri svar fra forsvaret, så om vi kan bruke de sidene vi har er usikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Er bare positivt at du engasjerer deg Vi hadde noe på gang, men fikk aldri svar fra forsvaret, så om vi kan bruke de sidene vi har er usikkert. Takker, ikke alltid at forsvaret er kjappe nei he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter Karlsen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Takker, ikke alltid at forsvaret er kjappe nei he he nei det skal gudene vite.Jeg sendte forespørsel om navnene på orionene de hadde da jeg holdt på med og lage texturer av de norske orion flyene,for ett par år siden,og jeg har ennå ikke fått noe svar verken positivt eller negativt.Fint hvis dere komer igang med dette foresten.militæret er jo også en del av lufttrafikken i norge så hadde jo vært flott om den og ble representert med virtuelle flyøvelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bare noen få ting.. Navnet på domenet, ville det ikke vært bedre med noe slikt som feks. vrnoaf.com (virtual norwegian air force)? Får en følelse av (ikke vondt ment på noen måte) at sidene driftes av noen som bare er opptatt av å få igang noe her, men med mangel på å få opp og igang systemer/systemene som er nødvendig for at et VA skal fungere. (Ref. til websiden hvor man sender en mail med personlig info osv.. for å melde seg inn..) Imo. hadde det vært utrolig fint hvis det hadde blitt laget en skikkelig webside, med skikkelig informasjon, og et tips, ikke start med "vervingen" før hele greia er oppe og går med fungerende "chain of command".. En ting, hvem scripter websidene/systemene på www.virtualnorwegianairforce.com? Sier bare at det finnes andre måter enn åpenrom for å få teksten plassert på midten av siden... (ref. kildekoden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 he he, nope skal forsøke og få dette til og bli seriøst ja, men forkortninger som kan være i nærheten av dette fikk jeg beskjed om var opptatte domener derfor ble det altså dette, og det er noe vi bare må bære over med. og ser heller ikke helt viktigheten rundt om adressen er lang eller kort bortsett fra at det ville vært enklere med kort, men sorry det ble nå sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 - Domenet vrnoaf.com er ledig? (.net også) - Domenet virtual-luftforsvaret.com er ledig? (.net også) - Domenet virtual-rnoaf.com er ledig? (.net også) ... kanskje sjekke litt bedre neste gang da Du og dine får ha lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 - Domenet vrnoaf.com er ledig? (.net også) - Domenet virtual-luftforsvaret.com er ledig? (.net også) - Domenet virtual-rnoaf.com er ledig? (.net også) ... kanskje sjekke litt bedre neste gang da Du og dine får ha lykke til Nå er tanken her og starte opp noe nytt og fikk beskjed om at de var opptatte, samtidig er ikke dette noe og diskutere. adressen er nå som den er og ferdig med det. syntes det er litt irriterende at når man skal forsøke og starte opp noe som etter planen skal bli seriøst så skal det altså slaktes før det er startet, ærlig talt før dere fyrer løs så vent og se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Men jeg håper at resten av siden vil bli skrevet med litt mer korrekt norsk enn forsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nå er tanken her og starte opp noe nytt og fikk beskjed om at de var opptatte, samtidig er ikke dette noe og diskutere. adressen er nå som den er og ferdig med det. syntes det er litt irriterende at når man skal forsøke og starte opp noe som etter planen skal bli seriøst så skal det altså slaktes før det er startet, ærlig talt før dere fyrer løs så vent og se Moralen er å ikke snakke for mye om prosjekter som dette før man har noe håndfast å vise til... Et prosjekt som dette er relativt stort og omfattende, og om dere ikke har mer klart enn det som ligger på http://www.virtualnorwegianairforce.com/, så ville jeg nok anbefalt dere å vente litt...men, men, gjort er gjort, og dere får ha lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 om dere syntes det er dumt og starte opp dette eller av andre årsaker er i mot dette, ja da er det vel bare og holde seg unna. de som vil bli med er velkommen og de som ikke vil kan jo bare golde seg unna. ja og den forsiden som kommer blir nok skrevet korrekt vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 ikke har mer og vise til sier du, det du ser er en liten infoside, selve siden har du ikke sett, og vi har nok mer en du tror. syntes dere kan drøye denne diskusjonen til dere ser det ferdige resultatt før dere roper for høyt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Synes egentlig det blir teit av deg å kritisere alle andre for å kritisere nettsiden når selv Freewebs kan komme med finere design enn det der Hvis du ikke tåler kritikk, så hvorfor publisere det da? Se på den siden du linker til, synes du det er bra? Jeg bare spør jeg, min mening er ennå ikke offentliggjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ikke har mer og vise til sier du, det du ser er en liten infoside, selve siden har du ikke sett, og vi har nok mer en du tror. syntes dere kan drøye denne diskusjonen til dere ser det ferdige resultatt før dere roper for høyt her Er jo nettopp det jeg sier, dere burde drøye med å reklamere med noe som dette før dere har et ferdig system oppe og går. Har du\\dere et fungerende databasesystem som er oppe og går f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 jeg kritiserer ingen folk har rett til og si hva de mener men dette blir litt drøyt, bedre desig sier du, hallo sier igjen det du ser på den siden nå er ikke det som vil komme opp som ferdig resultat. denne diskusjonen syntes jeg er tåpelig, sier igjen vent og se, og alle må mene det de vil. jeg er ferdig med diskusjonen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det blir litt for drøyt å få kritikk fordi du offentliggjør et prosjekt med en nettside som ser ut som den er brukt to minutter på å lage? Med et varemerke jeg tviler på dere har rett til å bruke i tillegg? Nok en gang, tåler du ikke kritikk, så er ikke www.flightsim.no stedet for deg Men for all del, honnør for at dere tar initiativet og forsøker å få dette opp, for det trengs, selv om det er to forskjellige grupper som jobber med samme prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 he he klarer ikke å la det ligge enda, jo da er åpen for ris og ros her men tror det er bedre og vente til den riktige siden er lagt ut, ja ikke brukt lang tid på den som ligger der nå men den skal jo også vekk når det andre er klart. ja var nok også dumt av meg og annonsere adressen før det var klart sorry for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.