Gå til innhold

Virtual


Daniel Johnsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver og ordner meg en liste over virtuale flyselskaper som er brukbare.

Så tenkte jeg at jeg kunne spørre dere.

Hvilket virtuelle selskap flyr du får og hvilke vil du annbefale?

 

jeg flyr i Virtual Sas Braathens og synes det er et flott VA.

Men leter etter et selskap som har ruter ned til sørligere strøk, charter kansje. finnes det et bra Britannia VA?

eller My travel der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange systemer også i Virtual SAS Braathens, som er under utvikling. Et Flight Academy og utsjekker på flytyper er under utvikling.

 

Ruter til sørlige strøk har vi, og charter ruter er på vei.

Vi har for øyeblikket 209 piloter og et flott miljø. Velkommen til Virtual SAS Braathens!

 

Høres meget spennende ut det der virtual SAS/Braathens men føler det blir så avansert og innviklet. Da alt må gjøres riktig og det kan jeg ikke. Kan du bestemme selv når du flyr eller må du være hjemme da og da og fly en rute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres meget spennende ut det der virtual SAS/Braathens men føler det blir så avansert og innviklet. Da alt må gjøres riktig og det kan jeg ikke. Kan du bestemme selv når du flyr eller må du være hjemme da og da og fly en rute?

 

Du velger selv hvilken dag du vil fly og hvor mange ruter du ønsker og fly.

Vi har imedertid innført en bonus hvis man flyr 2 eller flere ruter om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres meget spennende ut det der virtual SAS/Braathens men føler det blir så avansert og innviklet. Da alt må gjøres riktig og det kan jeg ikke. Kan du bestemme selv når du flyr eller må du være hjemme da og da og fly en rute?

Som Kim sa, du velger selv når du flyr, men du må fly hver 30. eller 60. dag, om jeg ikke husker feil.

 

Litt innviklet kan det virke, i loggen tas en del vekter og tider med, men når flyskolen er oppe skal nok dette bli lettere også.

 

Kim kan sikkert forklare dere hva vårt "Flight" program går ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...