Daniel Johnsen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei. Driver og ordner meg en liste over virtuale flyselskaper som er brukbare. Så tenkte jeg at jeg kunne spørre dere. Hvilket virtuelle selskap flyr du får og hvilke vil du annbefale? jeg flyr i Virtual Sas Braathens og synes det er et flott VA. Men leter etter et selskap som har ruter ned til sørligere strøk, charter kansje. finnes det et bra Britannia VA? eller My travel der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg vil anbefale SVA,Scandinavian Virtual Airlines...her får du ett eget in flight system som tar opp flighten din og lagrer den som en fil du bare kan sende inn som PIREP,alle SAS,SAS BRaathens,Cimber,Spanair og diverse andre selskap SAS er i eierskap med.... www.scandnavian-va.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Mange systemer også i Virtual SAS Braathens, som er under utvikling. Et Flight Academy og utsjekker på flytyper er under utvikling. Ruter til sørlige strøk har vi, og charter ruter er på vei. Vi har for øyeblikket 209 piloter og et flott miljø. Velkommen til Virtual SAS Braathens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Mange systemer også i Virtual SAS Braathens, som er under utvikling. Et Flight Academy og utsjekker på flytyper er under utvikling. Ruter til sørlige strøk har vi, og charter ruter er på vei. Vi har for øyeblikket 209 piloter og et flott miljø. Velkommen til Virtual SAS Braathens! Høres meget spennende ut det der virtual SAS/Braathens men føler det blir så avansert og innviklet. Da alt må gjøres riktig og det kan jeg ikke. Kan du bestemme selv når du flyr eller må du være hjemme da og da og fly en rute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har flydd snart to år i Virtual Norwegian. Trivelig miljø, lettvint og brukervennlig loggsystem. [color:"red"] VNAS [/color] Sosialt forum også, dog med noe snikreklame for visse andre VA, som er grunnen til at jeg holder meg unna disse "visse" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Britannia VA var på vei opp. Men tok kvelden. Har hørt rykter om at det skal komme seg på beina igjen. Men.. Ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 For å finne virtuelle selskaper kan du gå inn på: 1) www.fsnordic.net og trykke på links - da kommer lister over VA frem. 2) www.flightsim.com 3) www.vatsim.net - trykk så på community og velg Virtual airlines. Håper du lager det oversiktlig og systematisk. Enten med et verdenskart eller noe. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei ! Vil anbefale http://www.virtualpilots.org som er et meget velfungerende virtuelt selskap. Mvh Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Høres meget spennende ut det der virtual SAS/Braathens men føler det blir så avansert og innviklet. Da alt må gjøres riktig og det kan jeg ikke. Kan du bestemme selv når du flyr eller må du være hjemme da og da og fly en rute? Du velger selv hvilken dag du vil fly og hvor mange ruter du ønsker og fly. Vi har imedertid innført en bonus hvis man flyr 2 eller flere ruter om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Christian Stuan Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei Prøv British Airways Virtual! Absolutt å anbefale, bra forum, OPS og ACARS er stikkord... British Airways Virtual Johan Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Høres meget spennende ut det der virtual SAS/Braathens men føler det blir så avansert og innviklet. Da alt må gjøres riktig og det kan jeg ikke. Kan du bestemme selv når du flyr eller må du være hjemme da og da og fly en rute? Som Kim sa, du velger selv når du flyr, men du må fly hver 30. eller 60. dag, om jeg ikke husker feil. Litt innviklet kan det virke, i loggen tas en del vekter og tider med, men når flyskolen er oppe skal nok dette bli lettere også. Kim kan sikkert forklare dere hva vårt "Flight" program går ut på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.