Geir Teigo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hørte det durte så fint fra balkongen, og løp ut for og se hva som fløy forbi, og det viste seg og være 6 fly i formasjon. Type er meg ukjent, men det var enmotors-fly av litt eldre årgang. Noen av dem var gule og de andre hadde sterke farger på vinge og hale. Fikk ikke hentet kamera før de forsvandt over blokken her, men kanskje noen av dere vet hva de var? De fløy over Oslo ca.kl. 16.35. Ha en fin helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kan ha vært Harvardene fra Torp, Mustangen "Old Crow" og noen andre som trener i forbindelse med åpen dag på Kjeller. Isåfall må det ha vært en utrolig deilig lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vil tippe at minst fire av dem var Safirer. Fra flydagen i fjor [image]http://home.chello.no/~pal.nass/safirer.jpg[/image] Pokker at jeg ikke så dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Jeg så dem også, over fornebulandet. Akuratt slik så de ut ja Var en deilig lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.