Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva slags regnr er det på flymaskinen som skal fly fra Tromsø på Mandag klokka 1015 som SK4411 til Oslo? Gi meg gjerne flytype også! Skjønner skal med den til OSL og vil gjerne vite hva slags flytype og regnr på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 På www.sas.no fant jeg en rutetabell. Med å plotte inn avgangssted, dato, klokkeslett og destinasjon i den fant jeg fram i alle fall flytypen du skal ha. Og hold deg godt fast nå, nemlig en Boeing 737 serie 800! God tur sørover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Ojoj! Dette blir bare bedre og bedre! Gleder meg til å fly en 737-800 på Innelandsrute og ikke på en charter/utenlandstur! Fløy med Helios Airways sine 737-800 5B-DBH og 5B-DBI, fra TOS til LCA, flott fly den NGn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvis tidl. Helios bruker tilnærmet samme sete-config i flyene som f.eks. Britannia, i såkallt max-config (eller skal vi si "sild-i-tønne") så skal jeg love deg du får bra med benplass og komfort i SAS sine -800 kontra de to ovenfor. Har fløyet ofte med -800 hos SAS, bl.a. OSL-ARN-OSL, men husk at flytype fort kan bli byttet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor bryr dere dere om flyets registrering før dere skal fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Liker og vite det at man kan si at hvis man ser, f.eks LN-RRL, da kan jeg jo si at akkurat den har jeg flydd med! Synes det bare er artig og vite!!! Go helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Men man ser jo det når man er i gaten, normalt sett i hvertfall på ENGM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Det er forresten en ting til som hvorfor jeg vil vite det før jeg reiser, hvis f.eks, det er LN-RRL, kan jeg gå på evt flysider og legge inn regnr, på flyet da får jeg jo opp hva slags flytype det er, da vet jeg hvor jeg skal sitte ombord i flyet, jeg liker bestandig og sitte bak vingen på en 737-300/500 er det passe bak vingen på sete 16A og 16F, i en 800, er jo ikke det setet likt, da er rett bak vingen på sete 18A og 18F, men da kan jeg f.eks velge sete 21A eller 21F siden det er passe bak vingen! For du vet jo ikke, hva slags flytype det er før du går ombord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du kan søke på flyet på www.airliners.net. Der får du opp hvilken flytype det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Du kan søke på flyet på www.airliners.net. Der får du opp hvilken flytype det er. Ja det er greit, men jeg må jo ha registreringen først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Kim-Ruben, det var en veeeeeldig lang setning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du kan søke på flyet på www.airliners.net. Der får du opp hvilken flytype det er. Eller www.Airpics.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Bruker nesten kun www.airliners.net selv, da jeg synes søke-systemet er helt håpløst å bruke på www.airpics.com . På sistnevnte sted, så kommer bildene helt mixet, kan ikke sorteres på dato - utrolig tungvint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg bruker også bare airliners.net. Kim Ruben: Det var lett å skjønne ut i fra posten din; d'oh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Er det noen som har registreringen nå? Siden klokka er etter 2000? Blir svært takknemlig hvis noen har den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Moe Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Kan gi deg registreringen når jeg kommer på jobb imorgen tili...Hvis det er tidsnok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Kan gi deg registreringen når jeg kommer på jobb imorgen tili...Hvis det er tidsnok Flott, flyet går ikke før klokka 1015 så det rekker du! Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Blir nåkk ikke nå 737-800 på dæ... er nåkk LN-TUF, braathens 737-700 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Blir nåkk ikke nå 737-800 på dæ... er nåkk LN-TUF, braathens 737-700 Hva har egentlig det og si!? Det er en 737NG i allefall, hvis jeg er heldig blir det klapp på meg og da er det det samma for meg hva slags NG det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jau jau.. får håpe det blir cockpit ride på dæ da men vær forsiktig me å mas for mye om cockpit... kan hende redcap`en blir litt grinat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Moe Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 ]SK4411 []15MAY06[] [ ALT ADHOC CHANGE: EQT REASON: TECH 73G BU7370 LNTUF STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2 15MAY TOS OSL 1015 1205 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.