Gå til innhold

Mann hoppet ut av rutefly


Sindre Torp

Anbefalte innlegg

Da kabinen var forskriftsmessig sikret, og den høyre motoren ble startet opp , ble mannen så redd at han åpnet døren og hoppet ut.

 

he he, DET var han ikke forberedt på. Bråkete MOTORER!! ""

 

Politiet sa mannen ble fraktet til sykehus etter hendelsen, men han ble ikke skadet.

 

..det sies ingenting om hva slags sykehus ... ""

 

Litt styggt å tøyse med folk med såå alvorlig flyskrekk, men kan ikke la vær.. stakkars fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slike fornuftsmessige forklaringer biter nok dårlig på folk som f.eks. får panikkangst! Godt at det gikk bra, i det minste.

 

Men hvis mannen virkelig led av flyskrekk så hadde vedkommende vel tatt en tablett eller noe sånn for å ha en rolig flytur. Jeg har selv hatt en kamerat (bare 1 år eldre enn meg) som hadde moderat flyskrekk, han tok en tablett før avgang og var ikke nervøs i det hele under flyturen. Det som overrasket meg var at han var glad og smilte hele tida og det så ut til at han virkelig nytet den turen. Tror at det ligger noe i de lykkepillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som overrasket meg var at han var glad og smilte hele tida og det så ut til at han virkelig nytet den turen. Tror at det ligger noe i de lykkepillene.

 

Skal ikke se bort ifra at kompisen din var på flere turer samtidig nei...

 

Det som er skummelt med slike løsninger igjen, er jo det at HVIS en kritisk situasjon oppstår - og adrenalin, blodtrykk, instinkter osv begynner å jobbe i kroppen, kan kroppen fint bryte ned denne "tilslørede" falske tryggheten og VIRKELIG gi en person panikk.

DA kan det være SKIKKELIG kjørt, - og "panikk-gale" mennesker har ingen lyst til å ha i cabinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er skummelt med slike løsninger igjen, er jo det at HVIS en kritisk situasjon oppstår - og adrenalin, blodtrykk, instinkter osv begynner å jobbe i kroppen, kan kroppen fint bryte ned denne "tilslørede" falske tryggheten og VIRKELIG gi en person panikk.

DA kan det være SKIKKELIG kjørt, - og "panikk-gale" mennesker har ingen lyst til å ha i cabinen.

 

 

Jeg vet ikke helt hvordan de virker, men enhver tablett har en viss halveringstid og da i den perioden er det ikke mulig at den slutter å virke. ?

Og så spørs det hva du mener med kritisk situasjon. Jeg for min del setter pris på at mennesker som er redde å fly utfordrer sin fobi og flyr alikevel. Tenk om alle hadde unngått det de er redde for, så hadde vi ikke hatt et liv, men et halvt-liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så spørs det hva du mener med kritisk situasjon. Jeg for min del setter pris på at mennesker som er redde å fly utfordrer sin fobi og flyr alikevel. Tenk om alle hadde unngått det de er redde for, så hadde vi ikke hatt et liv, men et halvt-liv.

 

Med krititsk situasjon mener jeg når vi kan begynne å kalkulere med, at det er muligheter for at den situasjon som har oppstått kan være den siste liksom... er du med?

 

Jeg er også tilhenger av at alle skal utforde det de er redd for, og ihvertfall hvis det har med flyvning å gjøre! "" .. men det KAN vel hende denne karen skulle ha hatt fullført flyskrekk-kurset før han prøvde seg.

 

Vedr medisiner er jeg ingen xpert altså - men sitter med et inntrykk av at hvis ikke man tar heavy stuff (blå resept - lengre behandling osv), så er forsvaret og reaksjonene i kroppen kraftigere enn et par lykkepiller i en gitt situasjon. Vet ikke... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...