Gå til innhold

Flightsim treff på Vigra


Vegard Humlen

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det på tide med ett flightsim treff på sunnmøre. Derfor har vi på siden FSpilot.net starta planlegginga. Vi jobber med og få bruke hangarden til Lufttransport og viss vi er heldige får vi kansje bruke simulatoren til NEAR. Vi trenger og vite hvor mange som er innterisert og når det passer. Visst det er noen som vil hjelpe til så er det bare å melde seg ""

 

Venligst ikke stem bare for å få se resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en veldig fin spotteplass ved 07, du står rett ved rwy, og flyene kommer rett over hodet på deg. 25 er også grei, men du er litt lenger borte fra flyene, og du ser ikke touch-down da du står lavere i terrenget enn rullebanen.

 

Folket i tårnet er stort sett veldig hyggelig, men vet ikke hvordan det går med en hel helg full av simmere som vil opp i tårnet "" Det skader ikke å spørre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-7 mai ser ut til og passe godt her også, men vi får vente litt å se hva pollen viser. Selv om jeg har en liten misstanke om att her er noen som bare trykker på ett alternativ bare for å se resultatet ""

 

Det er bra du kan stille som crew werner. Kommer sikkert til å kontakte deg når vi satt en dato å kommet litt igang.

 

Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg at den pollen er ikke noe til og stole på. Se bare hvor mange som sa "jeg kommer garrantert etc til FLG" bare vås. Nei oppmøte i døra, det er det som teller..jeg skal gjøre alt jeg kan om jeg har tid til og joine mest mulig av disse treffene rundt om. Det er veldig mye hyggelige folk. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, den ser ikke helt ut til og stole på den pollen der nei... 11 som skal og 29 som har stemt på dato "" Tror det er bedre att folk sender en mail om de er innteriserte. Men det er den datoen da "" Vi har ikke fått noe svar fra Lufttransport. Vi er i kontakt med NEAR angående simulatoren. Skal komme tilbake til det når jeg har fått litt mer info. om den.

Visst noen vill hjelpe til med planlegging eller har noe å bidra med, så send en mail til vegard@fspilot.net

 

Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokk ikke noe FLG størrelse det er snakk om her ""

Det tar jo ikke flere måneder for å få tillatelser får vi håpe.

Vi får se hvor mange som har anledning nå og da visst det blir vellykket kanskje ta det igjenn i sommer.

Det kan godt hende att vi også må utsette det til en senere anleding. Vi får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ordne mange små treff, dvs spotte turer osv, men jeg mener at om man skal ordne i stand noe større sak hvor vi er nødt til å involvere Vigra lufthavn, ja da kreves det mer planlegging en hva de fleste er klar over, tro meg jeg arbeidet lenge bare med å få klarering av avinor sentralt i forbindelse med vårt scenery. Adgang til Vigra Lufthavn krever en god del planlegging i form av beskjeder, tillatelser, osv.

 

Hva det her er tenkt på i omfagn er ikke helt klart slik jeg ser det, men å ta dette nå i slutten av april, begynnelsen av mai, hehe ja da kan det neppe være noe stort treff det er snakk om..

 

Men jeg er totalt med på å evt lage til et større prosjekt hvor en får noe alle FLG, bare i litt mindre omfagn her på Vigra. Tross alt fin beliggenhet, sentralt for mange i Norge og så har vi jo NEAR i nærheten da, så mulighetene er mange.

 

Hva Vigra lufthavn kan og vil stille til disposisjon, ja det er en annen sak.

 

Mitt tips, vær i god god tid ute med søknadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...