Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 8. mars 2006 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2006 Lagt ut en liten video fra FLG'06 signert Geir Ove. Du finner den HER , nederst på siden. Hilsen fra Team FLG'06 Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så ut som dere hadde det flott... Synd jeg ikke var der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvilken sang er det som er brukt. Letet etter den før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så dere ville ha bilder... www.rafteseth.com - se under images.. der er i hvertfall noen jeg har tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Reason To Believe. #Ugress# er gruppa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Stili film da! Skulle ønske jeg klarte å lage slike filmer! Er det noen som har programmer til slikt å anbefale? Holder akkurat på å rendere en film i Virtual Edit! Prøver å lære meg litt! Men ble det ikke mediadekning av dette i ettertid? Hvor mange deltok? Jeg synes dette var en gigantisk suksess selv om deltakerantallet ikke var så høyt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2006 Takk Werner! Vi prøver å få samlet mest mulig bilder og stoff fra eventet.Legge det ut på OFKL sidene når jeg får "organisert" alt materialet. Per OFKL.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vi skal ha et oppsummerings møte om ikke så lenge, vi kommer med en rapport i etterkant. Og da vil vi så klart ta en runde på om vi skal gjøre dette igjenn, noe jeg nå kan si at frister. Vi får se..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Oscar Florian har også et større parti bilder fra helgen som var! Både fra simmene og hangaren og ellers! De fra simmene var jo brukbare. Så dere hadde tatt et av hennes bilder med på filmen! Artig! =) Det var teknikkeren i simmen som tok det bildet. Tror han var fotograf.. ikke helt sikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Geir! Jeg vil bli dypt skuffet om dere ikke kommer med flere slike treff Du kan alt nå regstrere meg som deltager på det neste treffet Så litt off topic her! Når er du å se til helga her oppe i det kalde nord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Geir! Jeg vil bli dypt skuffet om dere ikke kommer med flere slike treff Du kan alt nå regstrere meg som deltager på det neste treffet Så litt off topic her! Når er du å se til helga her oppe i det kalde nord? Ang helgen er jeg ikke helt 100% enda, ligger noe jobb og lurer, men har varme dressen klar om jeg kan....regner med og få avklart i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.