Erik Schøyen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det noen som har noen erfaring med å fly på vatsim trådløst? Går det bra? Og jeg har fått ny data og lurer på hvor jeg finner det programmet som automatisk lager en flight plan for deg... (det er sikkert flere, men alle tips mottas med takk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Burde gå bra å fly med trådløst nettverk Det du leter etter finner du kanskje her: http://www.euroutepro.com/ ha en fin helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Nå husker jeg plutselig hvorfor jeg gikk fra trådløst til tråd der jeg bodde før. Min 3com USB-sak har en lei tendens til å slå seg plutselig av... Noen som har en idé om hva som kan være galt? Takk for linken! Var akkurat den jeg hadde før mvh e. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det noen som har noen erfaring med å fly på vatsim trådløst? Går det bra? Og jeg har fått ny data og lurer på hvor jeg finner det programmet som automatisk lager en flight plan for deg... (det er sikkert flere, men alle tips mottas med takk!) Joda det er testet hos meg. Fungerte meget dårlig. Logget seg stadig av. Vet ikke hvorfor, men gikk tilbake til kabel og broblemet er borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 25. februar 2006 Members Del Skrevet 25. februar 2006 Prøv å oppdatere driveren til trådløs-dingsen. Hvis du har XP servicepack 2, så er ofte det problemet. Sørg for at IKKE windows styrer trådløs-systemet men bruk oppdatert programvare fra leverandøren. Det hjalp hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Christiansen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du har vel dårlig dekning da? Jeg har trådløst, funker dritbra. Måtte dog bytte ut en gammel Dlink-dritt, som ikke ville være stabil i mer enn 2 minutter. Men nå, men en annen en, stabilt som fy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Til meg funker det eksepsjonelt å fly trådløst men ikke å kontrollere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har aldri gjort noe annet... hjemme iallefall. Jeg har kort og router fra LinkSys: WP54G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.