Gå til innhold

ATC trening ENBR_V_APP søndag 12.2.2006


Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

Trenger nok ikke det Tom

 

Hva mener du Jonas. Han har ettersom hva jeg har skjønt ikke hatt student checkout siden han holder på med training, eller er det jeg som har missforstått og han holder på med Senior Student Training. `??`

 

Hvis han så forstatt holder på med student training, så bør vi vel vente med å gratulere Daniel med rating før til bestått checkouten... Først da har han fortjent og mottat rating.

 

At det står STU under traning betyr jo ikke at han er student ATC ?

 

Men håper dere retter på meg om han har fått rating, da skal jeg gratulere og beklage.

 

Uansett, lykke til videre med training / checkout Daniel.

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ikke noe Jonas.

 

Om han er ferdig med training så hvorfor (Datert 10.02)

da er jeg på igjen ENBR_V_APP 1900-2000 local time og 1800-1900 Z time

 

håper igjen på både VFR og IFR trafik....

 

maby last training

 

Så hva mener du her

Gratulerer med Student rating Daniel!

 

Etter hva jeg har skjønt om det ikke har kommet nye regler så trenger man checkout etter endt training.

 

Han er nok ferdig med training Tom. Får å få student training trenger man ikke check-out

 

Ferdig ? Hva i alle dager mener han med kanskje siste training da ? Training til hva ?..

 

Men har vel kanskje ,,, vent nå demrer det noe her.. Det er ATC instruktøren som bestemmer om han får godkjent ATC rating ja... Så i og med at du gratulerte med student rating, så er du hans instruktør , har jeg rett ?????

 

ho ho,, nesten så jeg gikk i min egen lille glemmebok her..

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg også måtte ha en form for utsjekk hvor jeg annonserte og det kom en del fly, men det stemmer hva jonas sier at det er ATC instructøren som bestemmer, dvs han sender en anbefaling til VACCSCA om at kandidaten er godkjent og bør få rating, dette betyr selvsagt ikke at han faktisk får den, men normalt sett så går det greit.

 

SS må du ha utsjekk med Supervisor og ATC instructor har ikke så mye å si her.

 

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker! ""

Føler jeg kan vente lenge på svar fra VACCSCA etter det jeg har hørt ""

 

Håper virkelig den var ment som kritikk mot Vaccsca, og mot meg ""

 

Det har seg slik at ATC Instruktøren kan si til den som har Student trening, at han er fornøyd nok med hva Studenten gjør og kan da si Gratulerer!

Kort oversatt. ATC instruktøren kan slippe den som er Student!

Oftest blir den siste treningen sett på som "utsjekk" men det er ingen andre enn Instruktøren som har den.

 

Dette burde særlig du vite Tom K. Da det samme ble gjort med deg!

 

 

Når vi snakker SS Nivå derimot, da skal en annen Instruktør og ikke en Supervisor handle en Checkout. Da kan ikke Instruktøren gi rating, men blir satt opp med en Checkout som blir annonsert på diverse Fora.

 

 

Jeg vil bare nok en gang si at dere her inne er sinnsykt flinke, som får tråden til å spore av fra meningen ATTER EN GANG! Prøv å holde dere til Tema, og heller start en ny tråd for andre ting.

 

En annen ting er at denne diskusjonen overhodet ikke hører hjemme på dette forumet!

Dette er en diskusjon som dere normalt sett bør ta med en fra VACCSCA via Mail, Eller ta det opp på Vaccsca sitt forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde særlig du vite Tom K. Da det samme ble gjort med deg!

 

Pass deg nå, er ikke så gammel at jeg ikke kan mestre dere unggutta . hehe neida, burde vel huske såpass christian, men holder på med så innmari mye forskjellig om dagen at det i tillegg til jobb kan gå utover hukommelsen.

 

Takk for opplysningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...