Oscar Florian Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg sier bare dette er helt sykt, om ikke lenge finnes ikke sas snart, det er bare tidsspørsmål før det sjer. Full Stoppppppp O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja, jeg skal en tur til Sveits imorgen med SAS og via København først, men fikk akkurat beskjed om at kan bli noe vanskelig ja. Det er effektivt når vår moderne infrastruktur fungerer som det skal og ting glir som på skinner, som det heldigvis som oftest stort sett gjør. Men jammen stopper det brutalt opp og får store konsekvenser for mange når ting som dette skjer ja. Ikke noe moro er det i hvert fall å bli rammet av dette nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 S**t,og jeg som flyr A321 SAS fra OSL-til Kastrup nå Ikke særlig real men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 S**t,og jeg som flyr A321 SAS fra OSL-til Kastrup nå Ikke særlig real men hehe fint at ikke det er full stopp hoss alle da. Får da håpe at ikke ATC streiker da, så du får landet flyet ditt trygt O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 ATC,pøh,i gamle dager brukte vi ikke slikt,vi landet på øyemål,dere unge har mye og lære Hehe, skal nok få landa,hvis ikke PCen streiker da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 hehe oki O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 - Hvorfor er det ingen problemer i Sverige? - Jeg vet ikke. Kanskje svenskene har lengre lunte, sier Lippestad. hahaha ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 fhf8h3208r h3238ry92rt......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 - Hvorfor er det ingen problemer i Sverige? - Jeg vet ikke. Kanskje svenskene har lengre lunte, sier Lippestad. hahaha ! Ja rart det er kunn Danmark og Norge hmm! Men begynner bli lei av alt det styrre dems, gla jeg ikke er en stor reiser O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Du kan sitte hjemme og styre du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det frister meg O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Håper det gir seg til 28. februar. Rekker jeg ikke det korsponderende flyet til Seattle, må det bli mange klappturer for at jeg ikke skal bli forbanna. Tror dere det gir seg, eller begynner det kanskje noe nytt da? Begynner å bli beskymret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 - Hvorfor er det ingen problemer i Sverige? - Jeg vet ikke. Kanskje svenskene har lengre lunte, sier Lippestad. hahaha ! Timmy: ville heller påstå at det er fordi svenskene ikke skjønner hva som skjer, og hva dem skal gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Fikk akkurat beskjed at jeg allikevel kommer meg til Genevé imorgen, men via Amsterdam med en fin blåfugl fra Torp. Er derfor ikke noe "offer" lenger, men glad over at det tross alt lot seg finne løsninger i floka, med litt fleksibilitet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 - Hvorfor er det ingen problemer i Sverige? - Jeg vet ikke. Kanskje svenskene har lengre lunte, sier Lippestad. hahaha ! Timmy: ville heller påstå at det er fordi svenskene ikke skjønner hva som skjer, og hva dem skal gjøre Hehe, vet du, det tror jeg også ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Naess Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå er jeg ganske lei av dette. Sier 100% velkommen till lavprisfly. Er ikke det motsatt effekt av vad SAS vill ha ? Fryktelig sur nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.