Asbjorn Furu Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Vet ikke om dette er rette forum da,men.... Mener man tidligere kunn finne LCD skjermer i shoppen.Finner ikke dette nå. Tid for utskifting av skjerm nærmer seg,da min gamle CRT viser små tegn på alderdomssvakhet. Og hvis man kan finne bra skjermer,så støtter man jo FS forum/shop hvis mulig. Asbjørn Furu Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 HAr aldri sett Skjermer i Shoppen,ingenting nå iallefall! Du kan jo prøve komplett eller MPX..... Siter
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det var så få som brukte det tilbudet at det måtte jeg slutte med. Men du finner samme utvalget hos MPX , og den linken gir også noen kroner i kassen. Siter
Per Johansen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Vil nå anbefale å prøve widescreen skjerm. I dag fikk jeg Dell 2005FPW. Dette er en 20 tommer widescreen. Helt utrolig følelse i FS med 1680 x 1050. Og panelet er ikke strukket. Skjermen er svært lyssterk og gir ikke etterslep. Siden våre øyne er plassert ved siden av hverandre, er det mest naturlig med skjerm i bredformat. Du får mer følelse av å "være der". Må bare si meg enig med alle fornøyde kjøpere i denne tråden. Les test på hardware.no Dell har akkurat nå en kampanje på 25% på denne skjermen til 25. januar, og den koster da kr. 4.725,- inkl. frakt og mva. Det er mange som har sterke meninger om Widescreen vs vanlig format skjermer. Jeg tror at det går som med TV, om et års tid er det mest widescreen data og etter hvert forsvinner 4:3 formatet helt. Siter
Asbjorn Furu Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Ja,mye bra skjermer,men hadde ikke tenkt å legge så mye penger i en nå. Har kikket litt rundt.Er bra utvalg,men vanskelig å velge. Noen som vet om denne kan være brukbar? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311135&cks=PLC Asbjørn Furu Siter
S. L. Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Noen som vet om denne kan være brukbar? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311135&cks=PLC Jeg ville heller satset på en 19 tommer skjerm. 17 tommere er på vei ut og etter det jeg har sett og lest er prisforskjellen mellom en 17 og 19 tommer såpass liten at det rett og slett lønner seg å innvestere i en 19". Siter
Asbjorn Furu Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Noen som kjenner til denne modellen ? BenQ FP91G+ 19" LCD sølv/sort 8ms, DVI Fant den på multicom Asbjørn Furu Siter
Einar Kristiansen Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hei Asbjørn. Er selv storfornøyd med denne LCD 19" spilleskjermen fra ViewSonic: http://prisguide.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=38383 Koster nok litt noen kroner men tenk litt fremover når FS-X kommer.. Siter
Asbjorn Furu Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Joda,mange bra forslag her..syns de låg litt i overkant av hva jeg ville bruke på en skjerm. Takk i allefall Asbjørn Furu Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.