Gå til innhold

web shop


Asbjorn Furu

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette forum da,men....

Mener man tidligere kunn finne LCD skjermer i shoppen.Finner ikke dette nå.

Tid for utskifting av skjerm nærmer seg,da min gamle CRT viser små tegn på alderdomssvakhet.

Og hvis man kan finne bra skjermer,så støtter man jo FS forum/shop hvis mulig.

 

 

Asbjørn Furu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå anbefale å prøve widescreen skjerm. I dag fikk jeg Dell 2005FPW. Dette er en 20 tommer widescreen. Helt utrolig følelse i FS med 1680 x 1050. Og panelet er ikke strukket. Skjermen er svært lyssterk og gir ikke etterslep. Siden våre øyne er plassert ved siden av hverandre, er det mest naturlig med skjerm i bredformat. Du får mer følelse av å "være der". Må bare si meg enig med alle fornøyde kjøpere i denne tråden. Les test på hardware.no

 

Dell har akkurat nå en kampanje på 25% på denne skjermen til 25. januar, og den koster da kr. 4.725,- inkl. frakt og mva.

 

Det er mange som har sterke meninger om Widescreen vs vanlig format skjermer. Jeg tror at det går som med TV, om et års tid er det mest widescreen data og etter hvert forsvinner 4:3 formatet helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...