Kevin Pettersen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nå kommer turbussen! inbound Fauske for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er det Thailandturen dette? I såfall springer jeg til Flyplassen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Da var den vell nede [image]http://www.home.no/furfjord/bilder/2004/div/myt.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hv...hv...hv...hv...hv...hvor lenge blir den saken stående????? Kanskje jeg på kle på meg å ta meg en tur opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det var et rykende ferskt bilde du presenterte her Espen, nesten live? Ser for meg du har brukt sånn "Airport-stil" her (TVN for noen måneder siden for de som fulgt med) med digitalt kamera og umiddelbar opplasting via laptop og medbrakt mobiltelefon. Mangla bare dressen og slipset eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Den har avgang 0145. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Forventer et bilde her i tråden kl. 0147 da, senest altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hehe. Halvdan, det blir i allefall ikke fra meg. Får nå tar jeg kveld. Joda det går fort i svingene.. kunne gått raskere hadde jeg oppdaget innlegget/tråden her før 00.25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Halvdan! Jeg kunne i teorien ha oppfylt ditt ønske, men da må jeg få anna transportmiddel en bare mine føtter. Riktig nok har jeg bare 5 min å gå til Flyterminalen, men skulla æ ha fixa et sikkelig bilde må jeg ha trava helt til vestenden, å det gidder jeg ikke på denne tiden av døgnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Full respekt begge to og for begge avgjørelsene! Natti natti oppi Nord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det noen som kan finne flightplannen til denne turen som den skal ut på? Hadde vert litt morsomt å tatt den i FS ja. Den har flightnr DK797 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva er så spesielt med denne fuglen og turen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fly som er større en B737 er heller uvanlig kost her i Bodø. vist man ikke skal regne div militære transportfly da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hehe, ok! MyTravel's fly er flotte fly, nydelige liveries er det også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Å da var Flightplan i boks. Ta kontakt om dere vil ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Steinar....send den til meg....!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Da var den kommet seg i Lufta etter mye om og men! Stian! Jeg sender deg FP i morra om det er greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.