Andreas Ommundsen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kjevik skal bygges ut for 500 millioner kroner! Dette innebærer nytt tårn (jippi!), forbedrelse av rullebanen, ny utenlandsterminal, parkeringshus osv. Tror vi har en lys fremtid i vente, hehe. Det skal også satses stort på et nytt FlyHotell som blir det eneste i verden. Det vil ligge ut mot sjøen vendt rett mot innflyvningen på 04. Det skal kanskje formes som et fly, og Avinor vil også lage en ny taxebane til hotellet slik at småfly kan parkeres rett utenfor inngangen Helt genialt spørr du meg... De venter også å dra turister med dette hotellet, og med alle forbedringene vil det også bli startet nye ruter, innland og utland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Digg det med hotellet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Ser visst ut til at NA må gjøre omfattende forandringer på KRS etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Gratulerer! Flotte nyheter for Sørlandet dette. Et resultat av Avinor's multimillionoverskudd dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Vil vel tro det Må si de slo virkelig på stortromma nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dette høres jo bra ut, men hvem er kilden til investeringsplanene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg fant det ut da jeg leste Færdelandsvennen idag. Investeringene er vel først og fremst for Kjevik i seg selv og så hele Sørlandet vil jeg tro. Målet er å få større utvalg blant utenlandsreiser spesielt, og for å få til dette må man investere på et punkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 SAS skal nå bytte ut sine Q400 på strekningen KRS-CPH med MD-8x. Dem sa at Dash'en hadde for liten kapasitet til å fly denne ruten. Håper dere ikke er lei av slike rapporter fra Sør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det holder jeg med dem i,begge avgangene jeg fløy med Q400 var nesten eller helt fulle,og elsker MD 80!!! Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Håper Spacecontroll setter inn 737-800 på Oslo avgangene.. de er altid smekkfulle spesielt på tidligavgangene inn til byen.. Altid like håpløst å booke plass på dem for kunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.