Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vegard,

Det var flyet som gikk tomt tilbake uten Mr. President. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Han skal være til Tirsdag formiddag da han returnerer til Korea. Fint for oss med radio at maskinen "KE1001" igjen besøker Gardermoen [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] hehe.. hadde været vært BEDRE så hadde jeg kanskje sett den over jobben, men har jo regnet to måneder i strekk !

Hepp,

Thomas

Skrevet

Hei!

Var i tårnet da KAL1001 kom klokka 13:53. Hadde veldig lang bremselengde (Var rapportert medium til slippery bremseeffekt tidligere).

Det var i hvertfall mye tull. Supervisor hadde sittet siden kl.11 i bare tlf angående hans ankomst. Og politiet også selvsagt. Var masser av trukker, trappebiler o.l som måtte krysse 19R (Som var i bruk på den tiden med 10kt tailwind)

men selvsagt, vi så ingenting til denne flyttingen av utstyr siden RVR var på 150m med CAT II in use.

Så også en T154. Den bråka fint den ja!!

Vel, like morsomt hver gang.

Hilsen Mathias!

Skrevet

Thomas skrev at den gikk tom ut igjen....

Hvor kom den maskinen som står på GA-terminalen nå da fra? Den stod der 0700 lørdags morgen ihvertfall, med veldig strenge sikkerhets soner rundt....

har tatt noen bilder, så hvis noen kunne sende meg en mail å forklare meg hvordan jeg legger de ut på airpics.com så hadde det vært kjempefint...

------------------

Mvh

Rune

Skrevet

En liten rettelse til Trond Fossens innlegg. For å laste opp bilder til Airpics.com er det bare å finne "Submit pictures" på fremsiden. Deretter må man fylle ut korrekt informasjon om flyet på bildet en vil laste opp, bla seg frem til bildet til på sin egen Harddisk og laste opp. For at det ikke skal ta så lang tid å laste opp kan det være lurt å begrense størrelsen på bildene sine. Det er mange som laster opp bilder på størrelser opptil 1500 pixler bred o.l. og flere hundre kb, til og med mb i filstørrelse. Bilder trenger ikke være større enn 8-900 pixler brede og opp til 120 kb.

Kjell Arild

Skrevet

Ja Thomas, så Vegard skrev at det dro, og det gjorde det sikkert, men det måtte komme raskt tilbake og, samme fly og reg som stod der lørdag...så...de må ha hatt en tur et annet sted..

Står utenfor GA terminalen, og da jeg var der(jobba) så var dem ikke for glade for at folk gikk rundt og tok bilder.....

Det må da være noen her som vet hvor d dro.....

------------------

Mvh

Rune

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...