Gå til innhold

Ikke sovne ombord i Widerøe!


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Helt klart en alvorlig glipp fra personalet, men jeg klarer likevell ikke annet enn å le av denne saken "" Må nå ha litt av et sovehjerte denne karen forøvrig.. Er jo ikke så stille inne i en dash..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nå ha litt av et sovehjerte denne karen forøvrig..

 

 

Husker en merkelig tur ifra KJFK-EHAM-EHAM-ENTO der jeg satt meg i flyet i Amsterdam og skulle til Torp.

 

Jeg kikket ut på rullebanen rett før takeoff, blunket med øynene 1 gang og av en eller annen merkelig grunn var jeg på bakken taxende inn på Torp.

 

Jeg hadde sovnet med ansiktet inntil ruta og alt føltes som at jeg bare hadde blunket en gang.

 

Jeg skjønte ikke en dritt når flyet bare taxet rundt. Jeg trodde at det var noe galt og at vi fortsatt var i Amsterdam der vi måtte taxe til gaten igjen. Egentlig hadde vi kommet frem til det stedet vi skulle. ""

 

Da er man trøtt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det egentlig du fikk i deg i Amsterdam?

 

Ikke så mye egentlig.. Gikk ut av en 747. Sovnet i en kurvstol i annen etasje. Våknet av alarmen på telefonen. Gikk til bussen som kjørte oss til der Fokker 70`n sto. Kikket ut av vinduet og tilslutt skjønte jeg ingenting mere, for da var jeg av en eller annen grunn på Torp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Frankfurt til Cape Town sov jeg ikke en dritt på hele turen. Da jeg kom frem ble jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarte å holde meg våken. Da vi kom fram til plassen vi skulle bo sovnet jeg med èn gang på senga og lå der i fire timer til vi måtte spise middag "" Men har jo vært med på mange døgninger før men har aldri noen gang opplevd en slik trøtthet... Lurer også på om det har noe å si med trykkforskjeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...