Gå til innhold

Fsinn


Martin Svarstad

Anbefalte innlegg

Halla folkens, håper dere har hatt en strålende helg ""

 

Beklager å måtte plage dere med dette, men jeg har ett problem med fsinn som går meg på nervene.

[image]http://i5.photobucket.com/albums/y182/Svarstad/FSINN.jpg[/image]

 

I FP menyen legger det seg dobbelt på en måte, og jeg kan ikke se hvor jeg skal taste inn "stuff", og hoved menyen får en rosa kant rundt. Men egentlig er det største problemet at hele programmet virker veldig ustødig, og det flimrer på skjermen når jeg bruker det. Har prøvd å skifte ut forskjellige skjerm-innstillinger, men jeg finner ikke helt ut av det.. ""

 

(Jeg skal skrive et innlegg på mcdu.com hvis jeg ikke får no svar her, men det er lettere å skrive her først..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 3 (!) NOTAMs fra VATSIM i dag om at FSINN v 1.1 har gått i public Beta.. Prøvde den igår, om må si. DEN ER VANSKILIG! "" Må nok lese en manual eller noe før jeg prøver meg på den igjen ""

 

Om man kun har brukt SB3 så er overgangen nok litt stor ja. Jeg har brukt begge deler om hverandre, og er meget fornøyd med nye FSinn 1.1. Er egetlig ikke så stor forskjell i funksjonalitet mtp. vatsim, men FSinn har mange funskjoner vatsim ikke har.. Støtte for flere typer nettverk, flere vær kilder etcetc. En annen kjekk funksjon er ferdige fraser for textpilotene.. ved og trykke på snarveier, slipper man skrive de mest vanlige frasene.

 

Lese manualen godt for og komme igang! ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...