Martin Svarstad Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Halla folkens, håper dere har hatt en strålende helg Beklager å måtte plage dere med dette, men jeg har ett problem med fsinn som går meg på nervene. [image]http://i5.photobucket.com/albums/y182/Svarstad/FSINN.jpg[/image] I FP menyen legger det seg dobbelt på en måte, og jeg kan ikke se hvor jeg skal taste inn "stuff", og hoved menyen får en rosa kant rundt. Men egentlig er det største problemet at hele programmet virker veldig ustødig, og det flimrer på skjermen når jeg bruker det. Har prøvd å skifte ut forskjellige skjerm-innstillinger, men jeg finner ikke helt ut av det.. (Jeg skal skrive et innlegg på mcdu.com hvis jeg ikke får no svar her, men det er lettere å skrive her først..) Siter
AMO Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hvilke panel er det der?? Og er det F-16? Siter
Stig Sandnes Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Ja, er et "gammelt" panel, har vel eksistert en stund, om du skal fly F-16 i FS er det nok Lago som er løsningen, i alle fall om du vil ha et panel som ser litt mer real ut Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Men nå var dette ikke et spørsmål om hvilket F16-panel som er bra , men hvorfor menyene i FSInn begynner å oppføre seg unormalt. Har du lagt inn noen nye skjermdrivere i det siste? Har du reinstallert FSInn og patcher? Husk å avinstallere først slik at du får bort eventuelt "rusk" i maskineriet Siter
AMO Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Er en grunn til at det står OT i tittellinja mi da Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ooops... Sorry. Trodde dette var noe Martin hadde skrevet. Siter
Martin Svarstad Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Takk for gode tips Ole Er ikke så lenge siden jeg skifta driver til skjermkortet, så det kan være et godt sted å starte. Siter
Martin Svarstad Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jeg fant ut av det nå, for dere med samme problem: MCDU.com forum Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 hmm... det var nytt for meg.. Takk for info. Da vet jeg hva jeg må gjøre om jeg kommer i samme klemma. Siter
Geir G Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Siden vi snakker om FSInn, har det ikke kommet en ny versjon? Noen som evt. har testet den? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Siden vi snakker om FSInn, har det ikke kommet en ny versjon? Noen som evt. har testet den? ' Jo,den nye kom vel sammen med Sqbox 3 eller senere? Du kan bruke den på VATSIM og,har ikke prøvd den,men den ser vanvittig fin ut,og vil bruke den selv.... Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Fikk 3 (!) NOTAMs fra VATSIM i dag om at FSINN v 1.1 har gått i public Beta.. Prøvde den igår, om må si. DEN ER VANSKILIG! Må nok lese en manual eller noe før jeg prøver meg på den igjen Siter
Geir G Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jo,den nye kom vel sammen med Sqbox 3 eller senere? Du kan bruke den på VATSIM og,har ikke prøvd den,men den ser vanvittig fin ut,og vil bruke den selv.... Joda, jeg vet hva FSInn er, men jeg tenkte på V1.1 Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Fikk 3 (!) NOTAMs fra VATSIM i dag om at FSINN v 1.1 har gått i public Beta.. Prøvde den igår, om må si. DEN ER VANSKILIG! Må nok lese en manual eller noe før jeg prøver meg på den igjen Om man kun har brukt SB3 så er overgangen nok litt stor ja. Jeg har brukt begge deler om hverandre, og er meget fornøyd med nye FSinn 1.1. Er egetlig ikke så stor forskjell i funksjonalitet mtp. vatsim, men FSinn har mange funskjoner vatsim ikke har.. Støtte for flere typer nettverk, flere vær kilder etcetc. En annen kjekk funksjon er ferdige fraser for textpilotene.. ved og trykke på snarveier, slipper man skrive de mest vanlige frasene. Lese manualen godt for og komme igang! Freddy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.