Gå til innhold

Kartene på fs.no


Staale Moum

Anbefalte innlegg

Hmm enklere kan det ikke bli. Jeg får denne meldingen uansett hvilket passord eller e-mail jeg bruker.

 

CS-PU-005: Authentication failed.

 

Please enter user name and password and try again.

 

Jeg vet hva som står der, men det hjelper ikke å forandre passord eller registrere seg som ny bruker.

 

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...husker jeg sleit med å få det til jeg og, men det er en tråd her et eller annet sted som forklarer fremgangsmåten greit. ca.3 mnd siden.

Nå bruker jeg Jeppesen Charts, og er jammen glad for det. Hele verden på en CD, og veldig enkelt å finne frem til akkurat det kartet du er ute etter. Med dette på en laptop vedsiden av PC'en, har det ikke vært bedre. Ikke noe kryptisk kode-navn som gjør at du må se innom 5 kart før du finner den SID'en du er ute etter... eller hvordan er taxe-veiene ut i Madrid?? to-tre klikk så finner jeg det ut. JEPPESEN 4 EVER!!! Anbefalt invistering!! Sjekk her: http://www.pcaviator.com/shop/viewAProduct.php?pid=58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...