Staale Moum Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kan man ikke gjøre det slik at man kan laste ned alle AIP kartene på fs.no på en gang? Så jeg slipper å laste ned en etter en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kartene på denne siden er veldig gamle. Anbefaler å kjøpe fra www.nakshop.no er det vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Heldigvis kan du slippe å kjøpe kartene. Hvis du går inn på http://www.ead.eurocontrol.int/ kan du laste ned kartene der. Du må registrere deg og ha java installert for å bruke den tjenesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staale Moum Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Har registrert meg. Men hvor på siden skal jeg gå for å finne kartene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PIB, PAMS Light, Authority Norway, Charts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har gitt opp å komme inn på den siden. mvh. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Samme her... mer tungvint kan det ikke gjøres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Logg inn her, trykk Enter på den siden dere da kommer inn på, et nytt vindu åpnes. Her velger dere PAMS Light, så Norway, Civil, EN, Charts og AD. Trykk search og dere får opp en liste med kart. Enklere kan det ikke bli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hmm enklere kan det ikke bli. Jeg får denne meldingen uansett hvilket passord eller e-mail jeg bruker. CS-PU-005: Authentication failed. Please enter user name and password and try again. Jeg vet hva som står der, men det hjelper ikke å forandre passord eller registrere seg som ny bruker. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er du helt sikker på at du har rette java instalert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Aner ikke hvilken Java jeg har jeg. Er det forskjell på de forskjellige da? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er ikke mye å laste ned når jeg bare får den feilmeldingen. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Selvsagt har jeg prøvde det du nevner men ikke talom. Gidder ikke bruke mere tid åp dette. Har brukt mange timer allerede. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hei jeg oogså bruker og laste ned kart fra eurocontrol noen ganger,og mange ganger får jeg også samme problemet,men skjeldent noe problem.. mha:DAniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hehe...husker jeg sleit med å få det til jeg og, men det er en tråd her et eller annet sted som forklarer fremgangsmåten greit. ca.3 mnd siden. Nå bruker jeg Jeppesen Charts, og er jammen glad for det. Hele verden på en CD, og veldig enkelt å finne frem til akkurat det kartet du er ute etter. Med dette på en laptop vedsiden av PC'en, har det ikke vært bedre. Ikke noe kryptisk kode-navn som gjør at du må se innom 5 kart før du finner den SID'en du er ute etter... eller hvordan er taxe-veiene ut i Madrid?? to-tre klikk så finner jeg det ut. JEPPESEN 4 EVER!!! Anbefalt invistering!! Sjekk her: http://www.pcaviator.com/shop/viewAProduct.php?pid=58 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Trykk på "Password", og se hva som er feilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.