Gå til innhold

Spill PSP på Widerøe


Carl Fredrik Ness

Anbefalte innlegg

Det tar vell ikke mange ukene før alle PSP-maskinene er stjålet

 

Enig.. Men kan tenke meg at de gjør noe for å beholde de i mer en et par uker.. De blir vel bundet fast til setet foran på et vis...

 

Joda, ellers så er ikke dette snakk om Airbus fly heler, så de holder nok øye med deg, samt de går rundt med pen og papir og skriver opp nummer og navn, i tillegg vet de hvem som er med, da tenker jeg på billetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse PSP'ne blir tilbudt på rute mellom Newcastel og Aberdeen, samt TRD-CPH og noen utvalgte "melke ruter" i Nord. Det vil bli krevd et leie beløp på disse PSP'ne )om det skal være forskuds betaling er foreløpig uvist) og vertinnen vil sammle alle utleide PSP'er før landing.

 

Å stjele dem vil ikke være så enkelt. De vet hvor mange PSP'er det er før utleie, og da er det realativ enkel mattematikk. Samt hun vet nav adresse osv, på personen som leier disse, alt står i passasjerlisten de har ombord. Og de kan alltid koble personen opp mot sete nr, så sant det ikke er Free seating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, alle rutene til utlandet med Widerøe, samt Q400'n har seating.

 

Hvordan har det seg da cabincrewet rett som det er har liste med navn på alle passajernene ombord da? Jeg ser den listen nesten daglig jeg, hver gang jeg er på jobb. Og hvis det ikke er en forenklet utgave av passasjer listen så vet ikke jeg.....

 

Uansett, så vil disse maskinene ikke bli leid ut, uten at det er klart hvem som leier, osv.. Om det er forsskuds betaling eller etterskuds betaling er uklart, tror jeg ikke de har funnet ut enda.

 

Ps. Dette gjelder selfølgelig kun hvor det er seating, selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg da cabincrewet rett som det er har liste med navn på alle passajernene ombord da? Jeg ser den listen nesten daglig jeg, hver gang jeg er på jobb. Og hvis det ikke er en forenklet utgave av passasjer listen så vet ikke jeg.....

 

Hva dem gjør sørpå veit jeg ikke.. men her i nord så har ikke Cabincrewet noen passasjerliste ombord.. dem bruker dog å ta ut belegget (sier noe om hvor mange pax det er booket på flyet) før første flight dem skal på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg da cabincrewet rett som det er har liste med navn på alle passajernene ombord da? Jeg ser den listen nesten daglig jeg, hver gang jeg er på jobb. Og hvis det ikke er en forenklet utgave av passasjer listen så vet ikke jeg.....

 

Hva dem gjør sørpå veit jeg ikke.. men her i nord så har ikke Cabincrewet noen passasjerliste ombord.. dem bruker dog å ta ut belegget (sier noe om hvor mange pax det er booket på flyet) før første flight dem skal på.

 

Ja i Nord har de nok ikke med listen om bord i flyet. Men rutene sør på og nord på kan ikke sammenlignes, siden alle utenlands rutene går herfra, samt at q400 er innom støtt og stadig. Så da tror jeg egentlig vi er enig jeg Lars ""

 

Informasjon jeg har fått idag tilsier at PSP vil bli levert ut av crew mot frmvisning av legitimasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...