Eirik Støylen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Litt av ei skute dette her! Ser ut som en svane og jeg venter neste bare på at den skal begynne å blafre med vingene Mange flotte bilder ellers på siden der også! Boeing.com Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 HAr vært oppe her før da, men den er jo utrolig flott. Og for de som er ute etter mer detaljer så er det vel nesten et must å få meg seg siste nummer (nr. 5) av Flynytt Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Dette er min nye yndling.. Etter 737-800,757,777 og 747 Den kan jo lett bli døpt: Luftens svane. Siter
Geir G Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 "Den kan jo lett bli døpt: Luftens svane." Svane? Svaner er jo ikke akkurat kjent for sine flygekunskaper, hehe. Isåfall kunne den vært KLM sin yndling Må si jeg er veldig usikker på designet på denne svanen, noe er fint, men noe er litt 'spesiellt'. (greier ikke beskrive) Siter
Christian Alden Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Svane? Svaner er jo ikke akkurat kjent for sine flygekunskaper, hehe. Ikke dronninger heller... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.