Einar Kristiansen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Mandag 31.oktober sender TV2 et dokumentarprogram om Kato Air-dramaet fra Bodø for drøyt ett år siden."Dokument 2" har intervjuet øksemannen fra Algerie,som hevder at han er uskyldig dømt bare fordi han er muslim.Som kjent ble Brahim Bouterra først dømt til 17 års fengsel i Salten tingrett.senere reduserte Hålogalend Lagmannsrett straffen til 15 år,og høyesterett avslo Bouteraa's anke. To av de seks andre passasjerene klarte å dra Bouteraa vekk fra flygerne etter at han hadde slått dem med ei turøks,og sendt Dornier-maskinen i stup ned mot bakken.Flygerne klarte å gjenvinne kontrollen da de KUN befant seg 30 meter over bakken. "Dokument 2" har oppsporet Bouteraa's familie i Algerie for å finne ut hvem han egentlig er,og hva som drev ham da han forsøkte å styrte Dorneier-maskinen på vei fra Narvik til Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dette skal ses. Kanskje de lager en film om det om et par år også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Får håpe NGC finner ut at de vil lage en "Flyhavarikommisjon".. Men dette programmet skal jeg uansett få med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ÅÅÅÅÅ jeg har ikke TV2 her jeg bor nå. Kan noen ta den opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Får håpe NGC finner ut at de vil lage en "Flyhavarikommisjon".. Men dette programmet skal jeg uansett få med meg. jepp! hadde vært spennende om de kunne rekonstruert hendelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Innlegg slettet av Dag Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kanskje fordi noen av oss kjenner de involverte flygerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Skjønner ikke hvorfor dette tas opp hele tiden. Rettsaken er avsluttet, gjerningsmannen dømt og case is closed. Kanskje fordi noen av oss faktisk ikke har fått med oss alt i detalj som oppsto denne dagen på Kato-Air sin rute 605 ifra Narvik til Bodø.... Skal vi alle slutte å snakke om invasjonen av Polen i 1939 bare fordi Hitler ble funnet skyldig? Skjerp deg Georg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.