Øyvind Grassdal Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg får opp feilmeldingen med at den som har serveren ikke har 4.01 EDIT: Fant ut at jeg hadde innstalert updaten på rett plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Og da var sjappa stengt for kvelden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Grr Nå som jeg endelig fikk det til.. BTW: hvordan chatter jeg, og hvordan starter jeg motorene.. Har sett i manualen, men finner det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du starter motorene i default setting for IL-2 med knappen for bokstaven i. Manualen var lett å misforstå her, jeg trodde det sto "|", altså knappen under escape. I-153 FTW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Okey, vi er good to go igjen! Klokken 2130 i kveld braker det løs med en skikkelig lørdagsdogfight! Vi spiller PF stand-alone versjon 4.01 Følg med for IP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Standalone, sier du? Pokker...det utelukker meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Marius, kan jo "bare" avinstalere og instalere Stand Alone vett'u. Thomas, synes at det er kjempe tilltak at du gjør dette for oss. Håper at det blir mange i fremtiden, Stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skjer ikke, Øyvind. Har såpass mange skins inne at jeg rett og slett ikke gidder å legge inn Standalone kun for å spille online Så lat er jeg, liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er det noen som har en URL til en mer stabil mirror for oppdateringa til 4.01 enn de som er linka til på de offisielle sidene? Jeg regner med å ha windows igjen en gang i uka, så da er jeg med på multiplayer jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikveld blir det gøy. Har fått min dose av Tora Tora Tora nå, så da blir det action. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Tom har ikke FB, så da spiller vi stand-alone. Er forøvrig ikke noe problem å installere PF stand-alone uten at det kødder til mergen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Jess, folkens. Da er det duket for nok en krig i skyene. Kl.1900 i dag (lokal tid) braker det løs! Vi kommer til å spille via hyperlobby, for de av dere som ikke vet hvordan det virker, se her! Husk å oppgradere til verson 4.02 (stand alone) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er med Satser på at jeg kommer inn idag. Hva med å bruke Teamspeak2? Jeg har en server vi kan bruke hvis det er intresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg lurer på om det er noe kødd med Hyperlobby her hos meg. Jeg søker etter pf.exe, som er executeablen til PF, og programmet finner den, men så klager det over at det ikke finner den Skjønner ikkeno' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skal spise middag først så dere får begynne uten meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Da er det er det bare å henge seg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.