Gå til innhold

Heavy metall


Geir-Tore Aunmo

Anbefalte innlegg

tenkte faktisk på samme spørsmål tidligere i dag. Nå er det jo slik at jeg har begge to, men lurer på hvilket av dem menigheten foretrekker.

Jeg har slitt setet i LevelD mest, og er veldig fornøyd med det. 747'en er litt for stor for meg, da jeg for det meste har holdt til i norge, sverige og danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge to. Har mange timer på Level-D 767`n men det er også fordi denne kom ut en stund før PMDG 747`n.

Jeg synes 767`n er bedre. Mulig bare fordi jeg har flydd den mest, men også som nevnt tidligere her at den ikke trenger så lang rullebane for å komme seg opp og ned og at du dermed kan bruke flyplasser som ikke er av de største. ""

 

OT. Skal du ha en som er mindre engang så ville jeg kjøpt Fanda sin Dash 8-300. Meget bra etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer du med så masse usakelige inlegg, Peder?. Er ikke rart dere har så mange innlegg på så kort tid bare poster tull. Du er ikke den verste men skjerp dere.

usakelig ? ja der sa du no, slenger på det innlegget og sier andre legger ut usakelige innlegg ""

 

 

OT: Hvis du ikke vil fly så alt for langt ville jeg tatt level - d 767 , den er absolutt verdt pengene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...