Geir-Tore Aunmo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en stor fugl. Iom at jeg har fått så gode råd tidligere, prøver jeg en gang til. Skal jeg da velge level D B767, eller PMDG B747? Hva anbefaler dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 tenkte faktisk på samme spørsmål tidligere i dag. Nå er det jo slik at jeg har begge to, men lurer på hvilket av dem menigheten foretrekker. Jeg har slitt setet i LevelD mest, og er veldig fornøyd med det. 747'en er litt for stor for meg, da jeg for det meste har holdt til i norge, sverige og danmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 begge er vel toppers , du får se hvilket fly du liker best og velge ut derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det du må se på er hvor du liker å fly. Må si jeg liker 767 framfor 747, grunnet at jeg ikke flyr på de flyplassene 747 kan ta av og lande, som oftes. 767 har litt spenstigere motor, noe som gjør at den ikke trenger så lang RWY. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skal du kun kjøpe en av maskinene nå, hadde jeg nok gått for 767'er - mest trolig er det denne du får mest glede igjen for, på kort sikt. Dessuten er det ikke verre, enn at du senere evt. kan investere i 747'ern når den tid kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skal du kun kjøpe en av maskinene nå, hadde jeg nok gått for 767'er - mest trolig er det denne du får mest glede igjen for, på kort sikt. Dessuten er det ikke verre, enn at du senere evt. kan investere i 747'ern når den tid kommer. nei værre er det ikke ! bare slenge ut en par kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor kommer du med så masse usakelige inlegg, Peder?. Er ikke rart dere har så mange innlegg på så kort tid bare poster tull. Du er ikke den verste men skjerp dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Grattis med dagen OLAF.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Grattis med dagen OLAF.:-) Samme sier jeg, Gratulerer med dagen, Olaf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har begge to. Har mange timer på Level-D 767`n men det er også fordi denne kom ut en stund før PMDG 747`n. Jeg synes 767`n er bedre. Mulig bare fordi jeg har flydd den mest, men også som nevnt tidligere her at den ikke trenger så lang rullebane for å komme seg opp og ned og at du dermed kan bruke flyplasser som ikke er av de største. OT. Skal du ha en som er mindre engang så ville jeg kjøpt Fanda sin Dash 8-300. Meget bra etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Personlig ville jeg gått for Level-D 767. Jeg har både den og PMDG 747 og begge er knall gode produkter, men level-d er et hakk bedre syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Takk for responsen. Begge maskinene er sikkert meget bra ja. Holder en knapp på B767. Det kan selvfølgelig godt hende jeg får plass til en 747 i hangaren etterhvert også. Jeg får vel bestemme meg i løpet av helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 En liten anbefaling til fremtidige kjøpere av Level-D 767'en. Vent noen dager - SP2 vil bli implementert i hovedpakken. Med andre ord - ingen SP vil være nødvendig å installere. Følg med på Level-Ds hjemmeside. Hilsen Roald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor kommer du med så masse usakelige inlegg, Peder?. Er ikke rart dere har så mange innlegg på så kort tid bare poster tull. Du er ikke den verste men skjerp dere. usakelig ? ja der sa du no, slenger på det innlegget og sier andre legger ut usakelige innlegg OT: Hvis du ikke vil fly så alt for langt ville jeg tatt level - d 767 , den er absolutt verdt pengene ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.