Gå til innhold

Virtual SAS Braathens


Andreas Ommundsen

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan det er mulig å registrere seg. Trykker på "Bli Pilot" men det eneste som kommer opp er "Sorry. Kom tilbake senere." Har dette noe å si med infoen på siden?

 

PROBLEM!! Nå etter at vi i styret kom på jobb etter en god slapp av tid, oppdager vi til all vår forskrekkelse at noe har foregått her! Ting har plutselig sluttet å virke (og jeg er rimelig overasket hvis jeg får postet denne nyheten) hvis noen vet mer om hva som har skjedd send meg en mail på system@vbraa.com hilsen Systemansvarlig.

 

Hvis det er det er jo alt greit, så får jeg heller prøve igjen senere. Har et par spørsmål til jeg.

Er det slik at man må fly f.eks 20 timer i en F50 før man kan sitte bak spakene i en 737?

Og er det opptaksprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Flott at noen viser interesse ""

 

Vi har stengt dørene midlertidig, uavhengig av serverproblemene.

Vi vil åpne om en stund. Vi jobber med opptaksprøver og andre nyheter i VA'et.

 

Du må ikke ha timer på F50 for å fly typen, men må ha bestått opptaksprøve og ha utsjekk på 737.

 

Vi annonserer åpningen på denne siden og hjemmesiden vår.

 

Velkommen!

 

joachim@vbraa.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Virtual SAS Braathens, så fikk jeg en mail igår hvor det stod at jeg måtte logge en tur snart, innen 10 dager, ellers vil jeg bli sletta fra kontoen der, men problemet er at jeg ikke kan logge en tur når jeg ikke kan få utlevert turer derfra.

Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Flott at noen viser interesse ""

 

Vi har stengt dørene midlertidig, uavhengig av serverproblemene.

Vi vil åpne om en stund. Vi jobber med opptaksprøver og andre nyheter i VA'et.

 

Du må ikke ha timer på F50 for å fly typen, men må ha bestått opptaksprøve og ha utsjekk på 737.

 

Vi annonserer åpningen på denne siden og hjemmesiden vår.

 

Velkommen!

 

joachim@vbraa.com

 

Flott ""

 

Skal bli Pilot med det samme ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Virtual SAS Braathens, så fikk jeg en mail igår hvor det stod at jeg måtte logge en tur snart, innen 10 dager, ellers vil jeg bli sletta fra kontoen der, men problemet er at jeg ikke kan logge en tur når jeg ikke kan få utlevert turer derfra.

Hva gjør jeg da?

Fikk det samme her !

Alle som er medlem fikk den mailen!

Så lenge det står OK på deg på pilot siden er det ikke noe å bry seg med

 

og det er ikke så viktig hva dere logger

bare dere logger noe "" (dette er enkelt tilfelle) etter dette vi lvi være veldig prikete på hva som blir logget.

 

For vi sletter ikke pilotene selv! Det er det et script som gjør. Idet det blir påslått vil ikke "advarsel" epostene komme. Den vil slette alle med (!) på pilot siden! så det lønner seg å logge for dem som vil fortsette å være medlem.

 

Men regner dere vil begynne å få ruter på "idag" siden i løpet av uken ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...