aleksander rødland Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei! bare lurer på hvordan man skriver inn nat`s i fms`en?? når jeg lager en rute i routfinder så får jeg opp dette: EHAM SID BERGI UL602 SUPUR UL60 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGAL NATB STEAM N220B TOPPS J581 ENE ENE4 KJFK der mellom DOGAL og STEAM så står det NATB er den en airway eller? det funket ikke og skrive det inn i fms`en som en airway og det gikk heller ikke an og skrive navnet på nats`ene inn i fms`en eks. 20N030W noen som kan hjelpe meg?? takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 20N30W... blir ikke det 2030N ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har aldri flydd NATs, men du må vel skrive inn alle waypoints på dagens NAT B-rute i FMCen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 For å gjøre det "korrekt" (i følge en 60-årig skipper i sas braathens) skal du file flightplan med NAT B i route, og så skrive opp legs i remarks. I FMS kan du enten skrive inn f.eks. "6020N" eller "60N20W" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Og din daglige oppdaterte dose med NAT finner du her: http://www.natroutes.glideslope.de/html/nats.php3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 den siden forsto jeg ikke så mye av:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei, Ta en titt på http://www.euc-vacc.org/oceanic.htm, sjekk linkene der, og se om du får med deg noe mer Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Tusen takk skal lese og se om jeg blir noe klokere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.