Gå til innhold

Route Too Long !


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Hei!

Satt som ENGM_V_APP 1 time i kveld.Lite trafikk,hadde kun Tom Arne Paulsen sin flight SAS400 fra Palma De Malorca å hanskes med.Plutselig så dukket det opp en overflight GM. UPS1319 Kazakstan-John Kenedy Int.i FL400,greit nok det.Han har jo trossalt 5400nm å fly.Men så stoppa den flighten plutselig opp noen NM utfor min TMA ,stussa litt på det.Fikk meg en god latter da jeg så Flightplanen """"

[image]http://home.no/emagnk/bilder/atc/6.jpg[/image]

Kan jo være greit med en pause..""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nådde deg akkurat ikke da. Skulle gi litt traffik til han karen som var under opplæring på Værnes, men det endte med 3 -tre- Go Around's...vel, han fikk da traffik. Så at det var ATC på GM og tok en røyk før jeg skulle ta en tur fra BR>GM, kunne jo vært greit med en landing i løpet av kvelden og....men da var du vekk...jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nådde deg akkurat ikke da. Skulle gi litt traffik til han karen som var under opplæring på Værnes, men det endte med 3 -tre- Go Around's...vel, han fikk da traffik. Så at det var ATC på GM og tok en røyk før jeg skulle ta en tur fra BR>GM, kunne jo vært greit med en landing i løpet av kvelden og....men da var du vekk...jaja
"" Hehe...fikk ikke et eneste fly ned. Har aldri sett så mange go arounds i mitt liv ""
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...