Gå til innhold

Flytur med T-6 Harvard går i vasken...


Kjetil Olsen

Anbefalte innlegg

Hvis jeg er ved mine fulle fem under den turen, så skal jeg ta bilder. Er redd jeg kommer til å måtte bruke gåstol etterpå. har sommerfugler allerede. Skal dra fra Torp. Har ikke peiling på hvor han skal fly. Sikkert bare en rundtur. Men jeg skal ta bilder. Kommer sikkert til å legge dem inn her på forumet, hvis det er interesse for det. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dra fra Torp. Har ikke peiling på hvor han skal fly. Sikkert bare en rundtur.

 

Da blir det LN-WNH. Ser den nesten hver onsdag ettermiddag fra Nøtterøy i retning Tjøme og Sandefjord. Dessverre går den sjelden over huset mitt på Nøtterøy (slik Dak'en ofte gjør), men jeg hører da av og til gromlyden fra motoren!

Jeg skal gjøre mitt beste for ikke å misunne deg - men jeg må nok få gravd fram noen grunker en dag jeg også, slik at jeg får lufta litt på luggen! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at man kunne være med i det flyet jeg. Det er frugan som har ordnet hele opplegget. Det begynnte med at jeg holdt på å dette ut av båten på Vannsjø. Fikk se en Harvard over Rygge. Helt i hundre. To dager senere lå det et gavekort på stuebordet. Trodde ikke ho fikk med seg hva flyet het en gang. Men etter hundrevis av timer med flyprat, så har hun tydeligvis snappet opp noe. Sommerfuglene har begynnt å herje allerede. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...