Stian Nilsen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Søndag er det, flott dag å fly på. Mange piloter online og ingen atc, hva er det for noe? Kom dere på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alle ATC'ene er ute å flyr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jepp Vil gjerne sitte på ENGM, men har nok ikke lov Får se til høsten om jeg består en skriftelig eksamen til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 hehehe Jaja, la nå dem fly, men når alle har utgangspunkt eller arrival på gardermoen, så kan det bli litt kaos, skal fly fra alta til Oslo nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 En annen ting er at det er sommer og sol ute liksom. Hvem gidder sitte inne og være atc da liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Den er jeg med på Tom, er faktisk 3 uker siden sist, hvis vi ikke regner med en avbrytet tur i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Søndag er det, flott dag å fly på.Mange piloter online og ingen atc, hva er det for noe? Kom dere på!! Litt greit å si dette her ja.. Satt Vigra approach i 2 timer i dag og hadde 3 fly... Mange piloter som dukker opp ja he he... En annen ting er at det er sommer og sol ute liksom. Hvem gidder sitte inne og være atc da liksom.. Send noe av fin været hit til sunnmøre også da Tom.. Her er det overskyet og 14 grader... Takk til de som fløy i dag HN-YCT NOW828 NAX492 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 En annen ting er at det er sommer og sol ute liksom. Hvem gidder sitte inne og være atc da liksom.. Send noe av fin været hit til sunnmøre også da Tom.. Her er det overskyet og 14 grader... Takk til de som fløy i dag HN-YCT NOW828 NAX492 Det kommer i morgen, da skal jeg på hytta ved Hitra og været følger med meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har sett at det av og til er flere atc enn piloter.. Men det har jo selvsagt med sommer og sol å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 hehe, ja pilotene flyr og flyr mens atc,ene går i streik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 da vill jeg gi en takk til tom får god cervise på enal_app igår.og en takk til engm_app enos_controll som var online igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Takk for den Daniel.. Så skal jeg plage deg med et lite tips... Bruker du Nor Shuttle så bytt callsign fra NOW828 til NAX828 NAX = Norwegian CNO = SAS Braathens (Scanor) WIF = Widerøe CST = Coast Air Bare for å nevne noen .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hva med ikveld/natt da karer, noen som har planer om å booke en posisjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 tom det er iorden så ikke dette innleget fra før nå så neste gang du ser meg så skal jeg hete NAX828 ..og det er morro og fly når det er så hyggelige atc`er her. stor takk til deg tom:) sendt 12 juni 13:42 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Får vel snart ATC training. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.