Tom Knudsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei alle sammen, vil bare informere alle om at jeg skal STU utsjekk på Gardermoen søndag mellom 2000 og 2200 lokal tid. Vil sitte som Gardermoen approach, så jeg takker alle som kommer å flyr litt. Så får jeg bare håpe dette går greit og at nervene holder seg i ro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Lykke til! Kommer kanskje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 skal prøve jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Tusen takk til alle som kom å skapte litt trafikk i dag... Resultat = Bestått " Takk til Christian Sager for en utrolig god og informativ opplæring. " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer Tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer! Du gjorde en god jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Tusen takk gutta...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer! Da håper man på en ytterlige bemannet Gardermoen, pluss ENAL innimellom Velfortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.