Gjest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 God kveld alle sammen, da er helgen her! I den forbindelse, så skal jeg ha ATC utsjekk. Flyplass: Oslo, Gardermoen Kontroll område: Oslo Approach Tidspunkt: 19:00 - 21:00 UTC (21:00 - 23:00 norsk tid) Dato: Søndag 26 juni Rating: Student (STU) Da håper jeg noen piloter har anledning til å komme, slik at jeg får trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Øsnker deg lykke til Håvard... Jeg skulle gjerne ha stilt opp, men må dvs på jobb i natt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sørhus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg kommer nok en tur. Moderator (i. e. husets sjef (s)) er på ferie så jeg har nok tid denne helga . mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 I kveld braker det løs, håper virkelig dere møter opp Stockholm Control har også booket fra 20:00 - 23:00 norsk tid, så det byr på fine muligheter å fly f.eks ENGM - ESSA - ENGM! Til dere som lurer på hvilken FPL (FlightPlan) dere skal bruke, så kan dere lese her , og finne noen fler her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Will be there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Slenger meg på en flight nå da jeg, så kommer jeg med 767en min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 I'll be there Finnes det noe freeware ESSA scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Meget bra at dere kommer! [image]http://djay.myftp.org/div/flightsim/screenshots/Haavard/Untitled-1.jpg[/image] Som dere ser blir det bra med ATC dekning i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Da har jeg logget på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg kommer fra Palma De mallorca om... ca 2 timer! So stay online!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Lite bilde av progresjonen i kveld Håvard.. Flott innsats så lang. Begynner å bli bra her ja.. [image]http://www.tknudsen.com/flybilder/utsjekk.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Da ble det bestått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Gratulerer så mye Håvard... Virkelig en flott innsats i kveld. Det var en fryd å se/høre på deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Grattis da, Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Gratulerer Håvard! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Gratulerer Håvard. Jeg sa jo dette var "a piece of cake" for deg. I alle fall fikk jeg glimrrende service, og så lenge jeg var på din frekvens hørte jeg ingenting å sette fingeren på så det skulle bare mangle at du ikke besto . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.